1 poprawka i aż 1,7GB danych - mała afera z Call of Duty: Ghosts [Aktualizacja]
![1 poprawka i aż 1,7GB danych - mała afera z Call of Duty: Ghosts [Aktualizacja]](https://pliki.ppe.pl/storage/9152c4b5cb81b0b30e2e/9152c4b5cb81b0b30e2e.jpg)
Posiadacze PlayStation 4, którzy chcą dzisiaj postrzelać na serwerach Call of Duty: Ghosts muszą uzbroić się w cierpliwość. Zainteresowanych przywita aktualizacja, która naprawia problem z zawieszaniem się gry... Od ujawnienia listy poprawek gracze zadają jedno pytanie – dlaczego ten patch zajmuje aż tyle miejsca?
Pewnie nie byłoby całej sytuacji gdyby lista zmian była odrobinę dłuższa...
"Naprawiono błąd, który powodował zawieszenie się gry na ekranie startowym występujący w przypadku rozpoczęcia pobierania Onslaught przed uruchomieniem gry".




W sprawie tej dość sporej łatki na Reddicie postanowił wypowiedzieć się przedstawiciel Activision, który na początku wytłumaczył, że wszystkie poprawki są tworzone przez Infinity Ward, a następnie przeprosił graczy za tak duży plik. Kolejne zdanie to już marketingowe mydlenie oczu, a mianowicie informacja, że tryb sieciowy w Ghosts jest bardzo popularny, dlatego zespół tworzy nowe aktualizacje...
Gracze nie otrzymali sensownego wytłumaczenia, dlaczego ten patch zajmuje tak dużo, jednak jedno jest pewne – w obliczu nowej generacji trzeba uzbroić się w duży dysk i szybkie łącze.
[Aktualizacja #1]
- Jak poinformował nasz czytelnik - Radesito - Xbox One także otrzymał łatkę.