The Order: 1886 to dopiero początek możliwości graficznych PlayStation 4

Gry
1732V
The Order: 1886 to dopiero początek możliwości graficznych PlayStation 4
Igor Chrzanowski | 02.03.2014, 16:22

Niedawno pojawiły się plotki twierdzące, iż programiści z Ready at Dawn's zaczynają wyciskać z PS4 ostatnie soki, prawda jednak jest inna.

Przedstawiciele studio odpowiedzialni za efekty graficzne wypowiedzieli się w kilku kwestiach. Na początek zdementowano plotki, w których mówiono, że nowe IP Sony Santa Monica Studios zostało skasowane aby przyśpieszyć premierę 1886 na ten rok - określono je mianem fałszywych i niedorzecznych. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Dalej Andrea Pessino stwierdził, że pracownicy dopiero zaczynają poznawać moc nowej konsoli Sony.

Aby osiągnąć tak wspaniałe efekty wizualne programiści używają trzech specjalistycznych technik Sample Distribution Shadow Maps w połączeniu z Exponential Variance Shadow Maps, które redukują przenikanie światła tworząc cienie lepszej jakości, co podobno odciąża pamięć RAM.

Trzecią sztuczką jest shader GGX większość materiałów, a wstępnie zintegrowany shader SSS odpowiada za skórę.

Nikt chyba nie jest zaskoczony bowiem prawdziwą potęgę konsol odkrywa się tak na prawdę pod koniec ich życia.

Źródło: własne

Komentarze (98)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper