W tworzeniu Tom Clancy's The Division pomagają autorzy Driver: San Francisco

Przy Tom Clancy's The Division nie pracuje wyłącznie studio Ubisoftu Massive. Chociaż przedstawiciele tego oddziału stworzyli koncepcję i sami rozpoczęli przygotowania projektu, to jednak od kilku miesięcy są wspomagani przez twórców z Ubisoft Reflections.
W wywiadzie dla Develop, dyrektor Ubisoft Reflections – Pauline Jacquey – powiedział, że aktualnie nad Tom Clancy's The Division pracuje około 40% jego ekipy.
W czym dokładnie pomagają?




Pracujemy nad wszystkimi systemami w grze: bohaterami, wrogami, podstawowymi mechanizmami RPG, nad tworzeniem Manhattanu, sieciowymi elementami. To daje nam bardzo szeroki i duży wkład w grę, a nasza pomoc nie jest tak ograniczona jak przy bitwach morskich w Assassin’s Creed III - powiedział Jacquey.
Szef Ubisoft Reflections wspomniał również o modelu tworzenia zespołu przy produkcji gry:
Nie chcesz, aby twój zespół był za duży, gdy jesteś w początkowej fazie produkcji. Ale kiedy jesteś w pełnej fazie projektowania – i biorąc pod uwagę, że zakres gry jest gigantyczny – potrzebujesz dużego zespołu.
Nie musimy się obawiać, że autorzy Tom Clancy's The Division mają problemy z tytułem i dlatego poprosili projektantów z Wielkiej Brytanii o pomoc – takie procedury są w francuskiej firmie praktykowane od siedmiu/ośmiu lat. W ostatnim czasie przedstawiciele Ubisoft Reflections pomagali również programistom z Ubisoft Montreal przy mechanice jazdy w Watch Dogs.
Nie znamy dokładnej daty premiery Tom Clancy's The Division, jednak gra ma trafić na rynek pod koniec 2014 roku.