Shadow Fall wyświetli do 24 przeciwników, zanim animacja zacznie klękać

Guerrilla Games poinformowało, iż Killzone: Shadow Fall jest w stanie wyświetlić na ekranie 24 sterowanych przez SI przeciwników bez dropów animacji. Każdy kolejny oponent przed lufą to już lecący w dół framerate.
Towarzysząca startowi PlayStation 4 gra w singlu przez większość czasu działać ma w 30 klatkach animacji na sekundę i bombardować nas efektowną, zakrojoną na dużo większą skalę niż w prequelach akcją.
W wywiadzie z OPM o nowych możliwościach, jakie przed twórcami otworzyła przesiadka na nową generację opowiadał główny projektant Shadow Fall, Eric Boltjes:




Dwa tuziny spragnionych naszej wirtualnej posoki Helghan powinno przełożyć się na nie lada zadymę i to bez szarpania animacji. Brzmi pysznie, a i na małe skoki fpsów przymknie się oko, gdy ekran zaleje prawdziwa pożoga.