EA nie chciało być gorsze od Activision - Battlefield 4 szturmuje amerykańską TV

Gry
807V
EA nie chciało być gorsze od Activision - Battlefield 4 szturmuje amerykańską TV
Bartosz Dawidowski | 14.10.2013, 13:02
PS4 XONE PS3 X360

Activision ujawniło już swoje reklamy Call of Duty: Ghosts, które są aktualnie emitowane w amerykańskiej telewizji. Electronic Arts nie chciało być gorsze i opublikowało również swoją telewizyjną zajawkę Battlefield 4.

Taktyka zespołu marketingowego Electronic Arts wydaje się podobna do ekipy Activision. Tutaj również słuchamy wrażeń fanów strzelanin, którzy zachwycają się gameplayem Battlefield 4. W przeciwieństwie jednak do reklamy telewizyjnej Call of Duty: Ghosts zabrakło tu humoru - EA postawiło na poważny nastrój zajawki. Które podejście do tematu bardziej przypadło Wam do gustu?


Dalsza część tekstu pod wideo

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Battlefield 4.

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper