Remember Reach - kampania się nasila

Gry
942V
Remember Reach - kampania się nasila
Butcher | 25.08.2010, 09:11

I mamy powtórkę z rozrywki: wielka machina marketingowa dotycząca kolejnego Halo rozkręca się na dobre. Każdy z nas może być jej częścią, zapalając światełko ku pamięci Reach i tworząc wielki pomnik poległej planety. Czy komuś przeszkadza, że to wszystko fikcja?

I mamy powtórkę z rozrywki: wielka machina marketingowa dotycząca kolejnego Halo rozkręca się na dobre. Każdy z nas może być jej częścią, zapalając światełko ku pamięci Reach i tworząc wielki pomnik poległej planety. Czy komuś przeszkadza, że to wszystko fikcja?xxxxx

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Trzeba przyznać, że akcjke marketingowe Microsoftu dotyczące serii Halo to istne majstersztyki. Pamiętacie wspomnienia weteranów z Halo 3? Wojenne sceny zatrzymane w bezruchu, z dramatycznym podkładem fortepianu? Kwiaty pod pomnikiem poległych żołnierzy UNSC - w Warszawie? To samo (ciekawe czy również z polskimi akcentami) czeka nas przy okazji Halo: Reach, które trafi na rynek 14 września. Mieliśmy już jeden live-action movie - mogliśmy zobaczyć jak "rodzą się" Spartanie z Noble Team. Teraz czeka nas seria trzech filmów, ukazujących jak wyglądało życie na Reach przed inwazją Covenantów. Chociaż pierwszy z nich - widoczny poniżej "The Day Before" - nie zawiera żadnej akcji, da się wyczuć genialne napięcie towarzyszące też filmom z Halo 3. Ostatni film - "Deliver Hope" - ukaże się 26 sierpnia.

 

Ale to nie wszystko - bo ważne, aby każdy pamiętał Reach. W tym celu można udać się na oficjalną stronę pamięci planety (jest polska wersja) - nasze wejście zapala światełko "ku pamięci", a specjalna machina nanosi kolejne punkty świetlne w przestrzeni, tworząc unikalny pomnik ku czci Noble Team.

 

Jako ciekawostkę - nie tylko dla fanów tego uniwersum - warto dodać, że Halo: Reach będzie największym marketingowym wydatkiem  w historii Microsoftu związanym z grami. Co chyba nikogo nie dziwi? Dokładnych liczb koncern nie ujawnia, ale premiera Halo 3 przed 3 laty pochłonęła 6,5 mln $. Teraz wiadomo jedynie, że na start szykowane jest 300 milionów napojów Mountain Dew, 30 milionów paczek chipsów Dorito, sponsoring UFC, filmy (takie jak poniższy) oraz robot na ulicach San Francisco.

 

Źródło: własne

czy zgadzasz się ze mną?

tak
63%
nie
63%
walnięty ksiądz
63%
Pokaż wyniki Głosów: 63

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper