Yui Tanimura o korzyściach, jakie płyną z otwartego świata w Dark Souls 2

Gry
1064V
Yui Tanimura o korzyściach, jakie płyną z otwartego świata w Dark Souls 2
Młody_Gramitacja | 08.07.2013, 18:23

Podczas rozmowy z Digital Spy, Yui Tanimura, człowiek czuwający nad powstającym Dark Souls 2, opowiedział nieco więcej o swojej grze. Dowiedzieliśmy się, dlaczego swoboda w eksploracji świata jest tak istotnym elementem nowej gry From Software.

Dzięki odpowiedniej strukturze świata, krainę Dark Souls II możemy zwiedzać w dowolnie obranej przez nas kolejności. Jeżeli lubimy prawdziwe wyzwania, może ominąć nieco łatwiejsze w przetrwaniu tereny i wyruszyć na spotkanie prawdziwego zła. 

"Opowiem to na przykładzie. Pamiętacie Twierdzę Sen`s z pierwszego Dark Souls? By otworzyć wejście do niej, należało wpierw uderzyć w dwa dzwony. Nie chcę, by w DSII znajdowały się niepotrzebne spowalniacze. Jeżeli ktoś chce poczuć prawdziwy hardcore i zaryzykować życie swojej postaci - proszę bardzo.

Wolność eksploracji, to temat przewodni Dark Souls II, jeszcze bardziej istotny niż w przypadku części pierwszej. W jedynce mogłeś swobodnie krążyć wokół kilku obszarów, natomiast tym razem, możesz przemierzyć cały świat.

Mam świadomość tego, że w Dark Souls pojawiały się zadania, które wymagały odpowiedniej kolejności działania i podążania konkretnym szlakiem. Teraz to zmieniamy i mamy nadzieję, że dzięki naszym pomysłom poczujecie się naprawdę wolni. Jeżeli ktoś będzie tylko chciał, może wpierw odpowiednio wyszkolić swoją postać i dopiero wtedy rozpocząć wykonywanie zadań głównego wątku.
"


Pozostaje nam więc cierpliwie czekać na 2014 rok. Być może dostaniemy najlepszego rpga odchodzącej generacji, więc chyba warto, nie sądzicie? 

Dalsza część tekstu pod wideo

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Dark Souls II.

Źródło: własne

Komentarze (44)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper