CoD: Ghosts - "dynamiczna" mapa dostępna tylko w preorderze

Gry
1309V
CoD: Ghosts - "dynamiczna" mapa dostępna tylko w preorderze
Bartosz Dawidowski | 02.07.2013, 08:43

Activision stawia na drenaż portfeli graczy poprzez zawartość oferowaną oddzielnie, a nie na płycie z nowymi grami. Kolejny przykład takiej strategii pojawia się w przypadku Call of Duty: Ghosts.

W przypadku złożenia zamówienia przedpremierowego na zapowiedziane Call of Duty: Ghosts otrzymamy w ramach prezentu jedną mapę multiplayerową, o nazwie „Free Fall”. Nie będą mieć do niej dostępu oczywiście "zwykli" gracze, którzy nie skuszą się na preorder (chyba, że później zapłacą za nią oddzielnie). W ramach planszy Free Fall będziemy mogli doświadczyć "nowego mechanizmu dynamicznych zdarzeń". Walące się wieżowce, blokujące się uliczki - na takie multiplayerowe atrakcje możemy liczyć.

Mark Rubin, główny produent z Infinity Ward wyjaśnił na czym polegać będzie wspomniany mechanizm:

Dalsza część tekstu pod wideo
"W miarę jak spotkanie będzie się rozwijać, gracze będą działać w zmieniającej się geometrii świata i wszyscy będą zmuszeni do dopasowania się na bieżąco do nowych, chaotycznych warunków walki. To naprawdę świetna cecha nowej gry, która dodaje całe warstwy taktyczne i pozwala na ciągły rozwój gameplayowych możliwości" - powiedział Rubin.

 

Źródło: własne

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper