Zatrzęsienie informacji na temat Wiedźmina 3

Gry
2079V
Zatrzęsienie informacji na temat Wiedźmina 3
Maciej Klimaszewski | 28.06.2013, 12:17

CDP RED sypnęło skondensowanym zestawem informacji na temat Wiedźmin 3: Dziki Gon. Z każdym kolejnym newsem otwarty, zaprojektowany tak, by żywo reagować na poczynania graczy świat Północny Królestw zdaje się coraz mocniej czarować. 

Przed rodzimym deweloperem nie lada wyzwanie. Druga część sagi o Geralcie podbiła poprzeczkę bardzo wysoko. Na szczęście informację, które płyną od RED-ów wskazują na to, że już w przyszłym roku dostaniemy grę RPG, która zdefiniuje next-genowy wymiar gatunku.

- Wiedźmin 3 zaoferuje ponad 100 godzin całkowicie nieliniowej zabawy
- każdy, dokonany przez gracza wybór kształtował będzie świat gry tak w krótko, jak i długoterminowej perspektywie
- w zależności od podjętych decyzji historię zwieńczy jeden z trzech odrębnych epilogów
- oddany do naszej dyspozycji teren ma być 35 razy większy od tego z Wiedźmina 2 (przejechanie z jednego końca na drugi na koniu zajmować ma 40 minut!)
- brak loadingów w trakcie eksploracji
- zwiedzimy Ziemie Niczyje, archipelag Skellige i miasto Novigrad wraz z okolicami
- świat ma żyć własnym życiem. RED Engine pozwoli na takie cuda, jak choćby reakcje całych społeczności na zmiany temperatury!
- Dziki Gon połączy tradycyjne elementy gier RPG z dynamicznym i precyzyjnym systemem walki. Starcia mają być wymagające i brutalne 
- w grze zawarto 96 animacji poszczególnych ataków i uników (Wiedźmin 2 miał ich 20)
- nowy system kamer ukaże każdą potyczkę w widowiskowy sposób, nie zaburzając przy tym przeglądu pola
- w trakcie walki nie uświadczymy żadnych Qucik Time Eventów. Wszystko zależy wyłącznie od naszych umiejętności
- na swojej drodze spotkamy 80 różniących się od siebie nawykami, słabymi i silnymi stronami potworów
- interaktywne środowisko może zostać wykorzystane jako atut w trakcie starcia, np. rozwścieczone zniszczonym gniazdem szerszenie zaczną kąsać oponentów
- rozwój postaci opierał będzie się na pozyskiwaniu skilli z trzech drzewek (Szermierz, Mag i Alchemik)
- tworzenie eliksirów będzie intuicyjne, a ich używanie tak proste, jak korzystanie z umiejętności
- Wiedźmin 3 zachwycał będzie oprawą graficzną, zacierając granicę między grami wideo, kinem a rzeczywistością


Ufff, od nadmiaru słodkości mogą zaboleć aż zęby. Czekamy na prawdziwego giganta, który połknie niejednego z nas na długie tygodnie. Ja już jestem kupiony, a Wy?

Dalsza część tekstu pod wideo

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: własne

Komentarze (115)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper