Ubisoft o częstych wizytach Assassin's Creed

Nie da się ukryć, że marka Assassin's Creed jest intensywnie eksploatowana przez Ubisfot. Może nawet zbyt intensywnie, co wyczytać można choćby z Waszych komentarzy pod wpisami traktującymi o . Wydawca nie widzi w tym jednak żadnego problemu dopóki serwuje wysokiej jakości zabawę.
Nie da się ukryć, że marka Assassin's Creed jest intensywnie eksploatowana przez Ubisfot. Może nawet zbyt intensywnie, co wyczytać można choćby z Waszych komentarzy pod wpisami traktującymi o . Wydawca nie widzi w tym jednak żadnego problemu dopóki serwuje wysokiej jakości zabawę.





Szef Ubisoft Montreal, Yannis Mallat, w trakcie wywiadu udzielonego serwisowi Eurogamer stwierdził, że gracze sami zakomunikują, gdy będą już mieli dość skrytobójczej, a teraz również i pirackiej sagi:
"Gracze powiedzą nam, gdy będą mieli już dość. Obecnie coraz więcej z nich kieruje swoje zainteresowanie w stronę marki, więc ciężko mi wyobrazić sobie ten dzień."
Mallat przekazał także, że dla firmy bardzo ważna jest jakość kolejnych odsłon serii:
"W świetle wysokiej jakości produktu częstotliwość wypuszczania kolejnych odsłon nie ma znaczenia. Jest wręcz przeciwnie - ludzie chcą więcej i więcej. Zupełnie naturalnym jest dostarczanie im nowej zawartości. Gracze są zadowoleni, a naszym zadaniem jest ich uszczęśliwianie."
Zupełnie inne podejście do sprawy ma Take-Two, które nie zamierza uczynić z serii Grand Theft Auto "tasiemca". I kto tutaj ma rację?