Jade Raymond: lepsza grafika to nie innowacje

Gry
1120V
Jade Raymond: lepsza grafika to nie innowacje
Michał Włodarczyk | 27.03.2013, 19:06

Zapewne niejeden z czytelników, który miał okazję zapoznać się z felietonem Kosa w najnowszym numerze PSX Extreme, zapytał sam siebie, czego tak naprawdę oczekuje od gier. Jade Raymond jest zdania, że o wartości każdego tytuły decyduje gameplay. A ten powinien być oryginalny.

Zapewne niejeden z czytelników, który miał okazję zapoznać się z felietonem Kosa w najnowszym numerze PSX Extreme, zapytał sam siebie, czego tak naprawdę oczekuje od gier. Jade Raymond jest zdania, że o wartości każdego tytuły decyduje gameplay. A ten powinien być oryginalny.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Odpowiadająca m.in. za pierwsze części Assassin's Creed oraz Splinter Cell: Conviction Raymond, podczas rozmowy z redaktorem serwisu MCV powiedziała, że w branży potrzebne są świeże pomysły. Sama wizualizacja czy moc obliczeniowa nowych platform nie powinny być traktowane jako innowacje, a ekscytujące koncepcje są w tym momencie opracowywane przede wszystkim przez developerów niezależnych.

 

Szkoda tylko, że największe "mózgi" w branży same muszą zbierać pieniądze na swoje projekty...

Źródło: własne

Komentarze (27)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper