Gdyby nie Big N, Bayonetta 2 nie powstałaby

Gry
702V
Gdyby nie Big N, Bayonetta 2 nie powstałaby
Michał Włodarczyk | 25.03.2013, 17:56

Jak wiadomo, firmy Sony i Microsoft nie były zainteresowane tym, aby Bayonetta 2 ukazała się na PS3 i X360, na czym skorzystało Ninny, wyciągając pomocną dłoń do Platinum Games. Mimo to fani "jedynki" w dalszym ciągu nie mogą zrozumieć, że aby zagrać w kontynuację przygód wiedźmy, będą musieli kupić Wii U...

Jak wiadomo, firmy Sony i Microsoft nie były zainteresowane tym, aby Bayonetta 2 ukazała się na PS3 i X360, na czym skorzystało Ninny, wyciągając pomocną dłoń do Platinum Games. Mimo to fani "jedynki" w dalszym ciągu nie mogą zrozumieć, że aby zagrać w kontynuację przygód wiedźmy, będą musieli kupić Wii U...

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Nie wiem, czy zdajecie sobie sprawę, że twórca oryginału, jak równie kilku innych fantastycznych gier, Hideki Kamiya, jest łysy. To dla japońskiego twórcy bardzo wygodne rozwiązanie, gdyż nie musi rwać sobie z nerwów włosów z głowy, powodów do czego mu nie brakuje. Mimo iż autor Resident Evil 2 nie pracuje w Capcom od wielu lat, fani tydzień w tydzień zasypują go pytaniami na temat kultowej serii o zombie (i mutantach ze spluwami).

 

Kiedy Japończyk pewnien jest, że wytłumaczył już, iż nie ma z żółto-niebieskimi nic wspólnego, pojawia się kolejne pytanie - tym razem o ekskluzywność Bayonetta 2 na Wii U. Ostatnio jeden z miłośników "jedynki" za pośrednictwem Twittera zapytał pracownika Platinum Games o to, kto wpadł na pomysł, aby grę zaprojektować z myślą o nowej konsoli Big N. Kamiya odparł, że nie było innego wyjścia, jak zrobić ją na Wii U, skoro tylko N wykazało zainteresowanie tym tytułem.

 

Ciekawe czy było to ostatnie pytanie do twórcy Okami na temat sequela Bayonetty i platformy, na jakiej się ukaże...

Źródło: własne

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper