Tomb Raider sprzedaje się jak woda na pustyni

Gry
1952V
Tomb Raider sprzedaje się jak woda na pustyni
Michał Włodarczyk | 08.03.2013, 16:36

Zdolny deweloper oraz filigranowa niewiasta - tyle wystarczyło, aby najsłynniejszy poszukiwacz skarbów na konsolach obecnej generacji, czyli Nathan Drake, poczuł się poważnie zagrożony. Wyprodukowane przez Crystal Dynamics TOMB RAIDER zbiera bardzo wysokie oceny, co przekłada się na znakomitą sprzedaż.

Zdolny deweloper oraz filigranowa niewiasta - tyle wystarczyło, aby najsłynniejszy poszukiwacz skarbów na konsolach obecnej generacji, czyli Nathan Drake, poczuł się poważnie zagrożony. Wyprodukowane przez Crystal Dynamics TOMB RAIDER zbiera bardzo wysokie oceny, co przekłada się na znakomitą sprzedaż.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Jeden z administratorów na oficjalnym forum firmy Eidos napisał, że przez pierwsze czterdzieści osiem godzin od wylądowania Lary na sklepowych półkach, na zakup zdecydowało się ponad milion graczy. Biorąc pod uwagę fakt, że jest to powrót pani archeolog po kilkuletniej nieobecności na rynku, w dodatku grę nabyć mogą osoby mające co najmniej osiemnaście wiosen za sobą, jest to świetny wynik.

 

W tej sytuacji sequel TOMB RAIDER jest raczej pewny.

Źródło: własne

Komentarze (47)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper