Levine o obsuwie i multi w BioShock Infinite

Nie licząc rewelacyjnych zwiastunów, większość doniesień na temat BioShock Infinite dotyczyło najczęściej przesunięcia premiery oraz trybu multiplayer. W produkcję Irrational Games zagramy ostatecznie 26 marca, a na dwa wspomniane tematy wypowiedział się ostatnio jeden z autorów gry, Ken Levine.
Nie licząc rewelacyjnych zwiastunów, większość doniesień na temat BioShock Infinite dotyczyło najczęściej przesunięcia premiery oraz trybu multiplayer. W produkcję Irrational Games zagramy ostatecznie 26 marca, a na dwa wspomniane tematy wypowiedział się ostatnio jeden z autorów gry, Ken Levine.





Stojący na czele nowego projektu z BioShock w tytule, Ken Levine, na temat frustracji związanej z plotkami na temat przesunięcia premiery oraz trybu wieloosobowego wypowiedział się dla Official Xbox Magazine:
"Byliśmy bardzo ostrożni i nigdy nie powiedzieliśmy, że multiplayer pojawi się w Infinite. Było to dla nas trochę frustrujące, gdyż mówiło się o multi jako powodzie przesunięcia terminu, tymczasem my nigdy nie ogłosiliśmy, że takowy będzie."
O samym multi powiedział:
"Postanowiliśmy, że nie będziemy dodawać na siłę jakiegoś elementu, który jakością ustępowałby pozostałym częściom składowym gry ."
W taki oto sposób otrzymamy tytuł, w którym nie pchano na siłę trybu rozgrywki wieloosobowej. Browar dla Levine'a.