Personalizacja postaci w Soul Sacrifice
Jeszcze tylko miesiąc do premiery Soul Sacrifice w Japonii i niecałe trzy zanim gra trafi do Europy. Mimo to o nowym tytule Keijiego Inafune nie powiedziano wszystkiego. Tym razem Famitsu przedstawiło (między innymi) element personalizacji powiązanej bezpośrednio z rozgrywką.
Jeszcze tylko miesiąc do premiery Soul Sacrifice w Japonii i niecałe trzy zanim gra trafi do Europy. Mimo to o nowym tytule Keijiego Inafune nie powiedziano wszystkiego. Tym razem Famitsu przedstawiło (między innymi) element personalizacji powiązanej bezpośrednio z rozgrywką.
Prawe ramię i personalizacja poprzez gameplay
W Soul Sacrifice możemy napełniać dwa paski. Poświęcając wrogów napełniamy ten poświęcony magii, ratując ich - zwiększamy poziom pasku życia. W zależności od tego typu decyzji zmianie ulegać będą parametry "pieczęci", jakie widzimy na prawym ramieniu naszej postaci. Ich rola jest różna; zwiększają siłę, wytrzymałość itd. itp. W zależności od tego jak rozłożymy akcenty (magia, życie) zmieniać się będą symbole, a razem z nimi nasz wizerunek (początkowo wygląd ręki, a potem całej postaci).
Poniżej możecie zobaczyć przykładowy rezultat skupienia się tylko na jednej dziedzinie.
NPC
Zarówno podczas questów, jak i w głównym trybie fabularnym będziemy napotykać postacie gotowe do kooperacji z nami. W tym pierwszym przypadku NPC-ów będzie ponad setka, choć maksymalnie w danym momencie może nam pomagać tylko dwóch.
Famitsu zaznacza, że tacy pomocnicy mają posiadać unikalne cechy od których znajomości i efektywnego wykorzystania może zależeć nasze być lub nie być. Poniżej zamieszczamy przykład takiego 'fabularnego' koleżki. Więcej ilustracji znajdziecie pod tym linkiem.
Soul Sacrifice ukaże się w Europie 1 maja.