Rewelacyjna sprzedaż polskiego Dead Island
Wyprodukowane przez wrocławskie studio Techland Dead Island duży rozgłos zyskało jeszcze przed premierą. Zwiastun polskiej produkcji wywołał poruszenie wśród graczy na całym świecie, a sam filmik został nagrodzny na festiwalu filmowym w Cannes. Dziś wydawca, firma Deep Silver, półtora roku od debiutu gry na rynku, pochwalił się świetnymi wynikami sprzedaży produkcji o żywych trupach.
Wyprodukowane przez wrocławskie studio Techland Dead Island duży rozgłos zyskało jeszcze przed premierą. Zwiastun polskiej produkcji wywołał poruszenie wśród graczy na całym świecie, a sam filmik został nagrodzny na festiwalu filmowym w Cannes. Dziś wydawca, firma Deep Silver, półtora roku od debiutu gry na rynku, pochwalił się świetnymi wynikami sprzedaży produkcji o żywych trupach.
Deep Silver wydał komunikat prasowy, w którym poinformował, że produkcja polskiego dewelopera sprzedała się do tej pory w liczbie pięciu milionów egzemplarzy. Na tak wysoki wynik Dead Island składają się zarówno opchnięte pudełka na PS3, X360 i PC, jak również sprzedaż tytułu w cyfrowej dystrybucji. Biorąc pod uwagę, że w 2011 roku była to zupełnie nowa marka, wynik ten jest naprawdę rewelacyjny.
Jeśli dobrze bawiliście się z "jedynką", to pamiętajcie, że już 26 kwietnia ukaże się Dead Island: Riptide.