Dlaczego Lara ominęła Wii U?

Gry
655V
Dlaczego Lara ominęła Wii U?
Maciej Klimaszewski | 29.01.2013, 14:12
PS3 X360

Już od jakiegoś czasu wiadomo o tym, iż TOMB RAIDER nie zagości na Wii U. Crystal Dynamics tłumaczy się ze swojego posunięcia tym, że nie chciało po prostu odwalić portu na pół gwizda i życzyć sobie kasy za wersję, z której samo nie byłoby w pełni zadowolone.

Już od jakiegoś czasu wiadomo o tym, iż TOMB RAIDER nie zagości na Wii U. Crystal Dynamics tłumaczy się ze swojego posunięcia tym, że nie chciało po prostu odwalić portu na pół gwizda i życzyć sobie kasy za wersję, z której samo nie byłoby w pełni zadowolone.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Całą sytuację z TOMB RAIDER i Wii U nakreślił w trackie wideo-wywiadu dla serwisu TrueGaming dyrektor kreatywny Crytsal Dynamics, Noah Hughes:

 

"Zawsze byłem fanem konsol Nintendo, szczególnie tego, w jaki sposób rozwijają interfejs i sprawiają, że zabawa z nim przynosi masę radochy. Jeżeli mielibyśmy to zrobić, to myśle, że przystosowalibyśmy grę do nowych możliwości. Wszystkie trzy wersje (PS3, X360, PC) starają się dostarczyć te samo doświadczenie, jak najlepiej odtworzone na danej platformie. Uważam, że w przypadku Wii U należałoby zrobić coś innego, odpowiadającego unikatowemu interfejsowi. To coś, co pokochałbym jako gracz, z drugiej strony nie chcąc robić tego bez odpowiedniej dawki entuzjazmu jako deweloper."

 

Uczciwie postawiona sprawa.

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper