Dlaczego Lara ominęła Wii U?

Już od jakiegoś czasu wiadomo o tym, iż TOMB RAIDER nie zagości na Wii U. Crystal Dynamics tłumaczy się ze swojego posunięcia tym, że nie chciało po prostu odwalić portu na pół gwizda i życzyć sobie kasy za wersję, z której samo nie byłoby w pełni zadowolone.
Już od jakiegoś czasu wiadomo o tym, iż TOMB RAIDER nie zagości na Wii U. Crystal Dynamics tłumaczy się ze swojego posunięcia tym, że nie chciało po prostu odwalić portu na pół gwizda i życzyć sobie kasy za wersję, z której samo nie byłoby w pełni zadowolone.





Całą sytuację z TOMB RAIDER i Wii U nakreślił w trackie wideo-wywiadu dla serwisu TrueGaming dyrektor kreatywny Crytsal Dynamics, Noah Hughes:
"Zawsze byłem fanem konsol Nintendo, szczególnie tego, w jaki sposób rozwijają interfejs i sprawiają, że zabawa z nim przynosi masę radochy. Jeżeli mielibyśmy to zrobić, to myśle, że przystosowalibyśmy grę do nowych możliwości. Wszystkie trzy wersje (PS3, X360, PC) starają się dostarczyć te samo doświadczenie, jak najlepiej odtworzone na danej platformie. Uważam, że w przypadku Wii U należałoby zrobić coś innego, odpowiadającego unikatowemu interfejsowi. To coś, co pokochałbym jako gracz, z drugiej strony nie chcąc robić tego bez odpowiedniej dawki entuzjazmu jako deweloper."
Uczciwie postawiona sprawa.