Crysis 4 może nie być FPS-em
Obie części Crysis dostępne na PlayStation 3 oraz Xboksa 360, to piękne wizualnie, intensywne doświadczenia. Pomimo najwyższej jakości części składowych, obie odsłony serii Crytek rzadko stawiane są na podium najlepszych pierwszoosobowych strzelanin obecnej generacji. A gdyby tak czwarta odsłona nie była FPS-em?
Obie części Crysis dostępne na PlayStation 3 oraz Xboksa 360, to piękne wizualnie, intensywne doświadczenia. Pomimo najwyższej jakości części składowych, obie odsłony serii Crytek rzadko stawiane są na podium najlepszych pierwszoosobowych strzelanin obecnej generacji. A gdyby tak czwarta odsłona nie była FPS-em?
Podczas rozmowy z Dusty Cartridge pracownik Crytek, Michael Elliot Read, wypowiedział się na temat przyszłości serii Crysis. Deweloper przyznaje, że z jednej strony planowano Crysis jako trylogię, z drugiej zaś udało się stworzyć ciekawe i bogate uniwersum, które powinno być rozbudowywane. Co ciekawe, odnośnie kolejnej części, Michael powiedział, iż nie wiadomo czy w dalszym ciągu będzie to FPS. Studio ma ponoć dużo pomysłów na ekspansję marki, a na tę chwilę bada grunt. Crysis 4 lub spin-off serii jako napakowana akcją strzelanina TPP? Brzmi bardzo ciekawie.
Jakie elementy Waszym zdaniem Crytek powinien usprawnić w nowej odsłonie Crysis, a które całkowicie zmienić?
Pełną wersję Bystry jak... zgarnia Bartek (Kokos). Gratulujemy!