Dead Space 3 - świat w zwierciadle szaleństwa
Najnowszy, deweloperski blog Dead Space 3 traktuje o Znakach i sposobie ich oddziaływania na stan psychiczny Icaaca Clarke i Johna Carvera. Obaj panowie mają zdrowo nakopane pod kopułą - tym razem pierwszy z nich dzięki Znakom zacznie lepiej radzić sobie z bałaganem w głowie, drugi zaś nie będzie miał tyle szczęścia i czeka go mentalna jazda bez trzymanki.
Najnowszy, deweloperski blog Dead Space 3 traktuje o Znakach i sposobie ich oddziaływania na stan psychiczny Icaaca Clarke i Johna Carvera. Obaj panowie mają zdrowo nakopane pod kopułą - tym razem pierwszy z nich dzięki Znakom zacznie lepiej radzić sobie z bałaganem w głowie, drugi zaś nie będzie miał tyle szczęścia i czeka go mentalna jazda bez trzymanki.
Ben Wanat, starszy projektant gry, poruszył temat odrębnego postrzegania rzeczywistości przez graczy w trakcie kooperacyjnej rozgrywki:
"Manifestuje się to w grze tylko podczas misji co-op. Podczas nich gracze różnie będą postrzegali otaczającą ich rzeczywistość. Grając jako Carver spotykał będziesz przyprawiające o gęsią skórkę przypomnienia o jego paskudnej przeszłości. Natomiast wcielając się w Isaaca zobaczysz to, co dzieje się naprawdę, co czyni z szaleństwa Carvera coś bardziej oczywistego."
Świetny motyw, który miejmy nadzieję zostanie umiejętnie wpleciony w grę.
W czerwcu przyszłego roku pojawi się też fachowa, 12 calowa figurka Issaca z podświetlanym diodami LED hełmem od Kotobukiya. Piękna rzecz.