Polska Battlefieldem 3 stoi i basta
Electronic Arts Polska podało do wiadomości, iż w rok od swojej premiery Battlefield 3 sprzedał się w ilości 250 tysięcy egzemplarzy, stając się tym samym najpopularniejszą grą z serii w naszym kraju. Oczywiście najwięcej kopii łyknęli pecetowi gracze, ale i konsolowa brać nie ma się czego wstydzić.
Electronic Arts Polska podało do wiadomości, iż w rok od swojej premiery Battlefield 3 sprzedał się w ilości 250 tysięcy egzemplarzy, stając się tym samym najpopularniejszą grą z serii w naszym kraju. Oczywiście najwięcej kopii łyknęli pecetowi gracze, ale i konsolowa brać nie ma się czego wstydzić.
Wynik ćwierć miliona opchniętych sztuk Battlefield 3 i pakietu Battlefield 3 Premium po rozłożeniu na poszczególne platformy daje 63 procentowy udział pecetów, przy 26% dla PlayStation 3 i 11% dla Xboksa 360. Jeżeli pod uwagę weźmiemy doadkowo zestaw rozszerzeń do Battlefield 3 Premium, to na naszym rynku zagościło, bagatela, 350 tysięcy gier sygnowanych logiem DICE.
Z tej okazji Elektronicy uderzają ze stowowną obniżką, która niestety dotyczy wyłącznie wersji na blaszaki. Jeżeli szarpiecie na piecach, to na Origin czeka was 50% zniżka na produkty Battlefield 3. Koniec promocji nastąpi 30 listopada, więc warto się pośpieszyć.