Promocja Assassin's Creed 3 kosztowała krocie
W czasie Eurogamer Expo, Ubisoft podał do wiadomości informacje na temat kosztów kampanii promocyjnej trzeciej odsłony serii AC. Szacuje się, że wśród tytułów na wszystkie platformy, które pojawią się jesienią, Assassin's Creed III zajmie miejsce na podium w kwestii sprzedaży. Jednak najpierw trzeba się zareklamować.
W czasie Eurogamer Expo, Ubisoft podał do wiadomości informacje na temat kosztów kampanii promocyjnej trzeciej odsłony serii AC. Szacuje się, że wśród tytułów na wszystkie platformy, które pojawią się jesienią, Assassin's Creed III zajmie miejsce na podium w kwestii sprzedaży. Jednak najpierw trzeba się zareklamować.
Matt Benson z Ubi oznajmił, że na promocję trzeciej części tylko w Wielkiej Brytanii firma wydała dotychczas 4 mln funtów. Zdaniem Bensona, "trójka" stanowi wielką kulminację trzech lat ciężkiej pracy całego zespołu, a pieniądze, jakie przeznaczono na produkcję oraz kampanię promocyjną nowej odsłony, są bezsprzecznie największe w historii firmy. Biorąc jednak pod uwagę wartość marki oraz jakość samej gry, producenci mogą śmiało założyć, że kolejny "Asasyn" nie tylko się zwróci, ale mocno namiesza na rynku. Premiera już za miesiąc.