Telewizyjna reklamówka Dishonored
Jeżeli ktoś nie śledzi uważnie branży i aktualnie nie jara się klimatycznymi "Opowieściami z Dunwall", to o Dishonored przypomni mu 30-sekundowy spot, który promował będzie grę w amerykańskiej telewizji. Szkoda, że nie ujrzymy go w przerwie poniedziałkowego Mega Hitu.
Jeżeli ktoś nie śledzi uważnie branży i aktualnie nie jara się klimatycznymi "Opowieściami z Dunwall", to o Dishonored przypomni mu 30-sekundowy spot, który promował będzie grę w amerykańskiej telewizji. Szkoda, że nie ujrzymy go w przerwie poniedziałkowego Mega Hitu.
Dynamicznie zmontowane ujęcia akcji, które przeplatają opinie branżowych mediów, celnie uderzają w masowego odbiorcę. Nikt przecież nie będzie chwalił się pomysłowo wykreowanym światem i nieliniową rozgrywką, gdy na reklamę ma się pół minuty. Spot zadebiutował w USA wczoraj, przecinając odcinek serialu Face Off.