SWAT i dziewczynka z za... mocami

Gry
937V
SWAT i dziewczynka z za... mocami
Maciej Klimaszewski | 16.08.2012, 23:00
PS3

Cage jednak przywiózł ze sobą na gamescom i postanowił pochwalić się sandboksowymi elementami swojego interaktywnego filmu. Choć mówienie o najnowszej grze Quantic Dream jako o piaskownicy jest nawet bardziej niż trochę na wyrost.

Cage jednak przywiózł ze sobą na gamescom i postanowił pochwalić się sandboksowymi elementami swojego interaktywnego filmu. Choć mówienie o najnowszej grze Quantic Dream jako o piaskownicy jest nawet bardziej niż trochę na wyrost.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Swoboda polegająca na dowolnym odpaleniu predefiniowanych akcji nawet nie stała obok sandboksa, ale niech Davidowi będzie, że liniowość w postaci klocków, które możemy poskładać w prawie dowolnej kolejności liczy się jako otwarte podejście do rozgrywki.

 

Model Jodie i jej animacja (mimika!) to małe, porażające realizmem mistrzostwo świata, które niestety kontrastuje z jednym babolem, obnażając jego sztuczność/niedopracowanie. Pojazdy eksplodujące z gracją kartonowych modeli? Ale zrzućmy to już na karb wczesnej wersji gry.

 

Gameplay został także okraszony komentarzem Cage, z którgo dowiedzieć możemy się m.in. tego, że siła mocy Jodie zależała będzie od jej wieku i stanu w jakim w danym się znajduje (wydarzenia z gry to 15 lat jej życia).

 

Liniowo czy nie, Quantic Dream ponownie proponuje seans romansu kina z grami wideo. Mnie gameplaye złapały - nie dość, że klimat jest świetny, to aktorstwo i realizacja techniczna stoją na bardzo wysokim poziomie. Oby scenariusz spełnił swoje zadanie i opowiedział ciekawą i poruszającą historię, która wymierzy solidnego kopa bardzo często kulejącej narracji w branży.

 


 

Źródło: własne

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper