Worms Revolution: o mapach, wodzie i fizyce

Gry
663V
Worms Revolution: o mapach, wodzie i fizyce
Bartosz Dawidowski | 09.07.2012, 08:29

Przed nami nowy dziennik dewelopera Worms Revolution. Tym razem przyjrzymy się wirtualnemu środowisku, w jakim będą rozgrywać się batalie z udziałem wygadanych robali. Oglądajcie!

Przed nami nowy dziennik dewelopera Worms Revolution. Tym razem przyjrzymy się wirtualnemu środowisku, w jakim będą rozgrywać się batalie z udziałem wygadanych robali. Oglądajcie!

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Team17 postawiło na tradycyjny dla serii rzut kamery z boku, ale - w przeciwieństwie do pierwszych Wormsów - areny zbudowane są w polygonów. Tym razem obiekty takie jak butelki z wodą czy muszle nie są na stałe przypisane do planszy. Będziemy mogli więc przesuwać te przedmioty i obserwować, jak działa na nie fizyka mapki. Ważną rolę odegra też woda, do której nasz Worm może wskoczyć (kiedy pozostaniemy pod koniec tury zanurzeni w cieczy otrzymamy niewielką ilość obrażeń).


 

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper