Diablo 2 Resurrected otrzyma nowości! Twórcy odświeżają grę i spełniają oczekiwania graczy

News
5344V
Diablo 2 Resurrected otrzyma nowości! Twórcy odświeżają grę i spełniają oczekiwania graczy
Wojciech Gruszczyk | 18.12.2021, 01:01

Zespół odpowiedzialny za Diablo 2 Resurrected potwierdził ważną wiadomość. Studio już nie tylko pracuje nad usunięciem błędów oraz doprowadzeniem do funkcjonowania serwerów. Gracze mogą również liczyć na nowości – wkrótce do gry trafi rozgrywka rankingowa.

Problemy Diablo 2 Resurrected zostały w większości zażegnane, więc najwyższy czas na konkretną rozgrywkę – gracze już wkrótce będą mogli zapoznać się z rankingami. Studio potwierdziło, że na początku przyszłego roku wystartuje pierwszy sezon zmagań, dzięki któremu śmiałkowie rozpoczną walkę o 99 poziom doświadczenia.

Twórcy zadbają o kilka wersji rankingów:

  • Ranking standardowy - Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking hardkorowy - Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 4 Akty.
  • Ranking standardowy dodatku - Standardowa wersja gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.
  • Ranking hardkorowy dodatku - Wersja hardkorowa (tylko 1 życie) gry rankingowej, która obejmuje 5 Aktów, czyli także zawartość dodatku Lord of Destruction.

Studio potwierdziło również, że pierwszy raz od lat gracze otrzymają możliwość odblokowania „całej masy nowych słów runicznych”, które będą dostępne wyłącznie w systemie rankingowym. Studio już wcześniej informowało, że zamierza rozbudować pozycję, a teraz otrzymaliśmy konkretną zapowiedź:

„Po raz pierwszy od lat gracze będą mogli odblokować całą masę nowych słów runicznych w systemie rankingowym! Podkreślamy, że te słowa runiczne nie występowały wcześniej w grze i nie będą one dostępne w trybie pozarankingowym – tak jak poprzedni zestaw rankingowych słów w oryginalnym Diablo II. Po zakończeniu sezonu rankingowego gracze, którym udało się złożyć te słowa runiczne, zostaną przeniesieni do pozarankingowej wersji gry. Następnie, na początku kolejnego sezonu rankingowego, gracze stworzą nową postać rankingową i zaczną wszystko od nowa, aby zdobyć nowe nagrody”.

Deweloperzy wciąż pracują nad czasem trwania jednego sezonu rozgrywek, ale zespół podkreśla, że zamierza stworzyć odpowiednią atmosferę, by propozycja spełniła oczekiwania fanów. Aktualnie studio rozważa wprowadzenie rankingów na cztery miesiące.

To jednak nie koniec dobrych informacji, ponieważ deweloperzy zapowiedzieli także zmiany w balansie postaci – będzie to pierwszy taki ruch od 23 marca 2010 roku! Jak wiadomo Diablo 2 Resurrected korzysta z podstaw z Diablo 2, więc deweloperzy wcześniej nie zmieniali szczegółów bohaterów. Teraz gracze mają liczyć na „większą różnorodność konfiguracji” i zainteresowani mają otrzymać większą szansę, by wykazać się kreatywnością podczas rozwijania herosów.

Tak prezentują się szczegóły:

  • AMAZONKA - Zwinność i wszechstronność amazonki jest bardzo istotna. Ogólnie rzecz biorąc, podoba się nam obecny stan tej klasy i uważamy, że jest ona dość dobrze zbalansowana. Niemniej widzimy pole do ulepszenia jej umiejętności walki w zwarciu. Chcemy wzmocnić siłę niektórych rzadziej wykorzystywanych umiejętności służących do walki w zwarciu takich jak Nabijanie i Rozpędzenie, aby dać wam więcej powodów do korzystania z nich. Zastanawiamy się również nad poluzowaniem wymagań dotyczących synergii dla umiejętności do walki w zwarciu, aby zwolnić więcej punktów umiejętności na inne możliwości.Ponadto rozważamy również możliwość wzmocnienia niektórych umiejętności drzewka Łuk i Kusza, aby podnieść jakość rozgrywki na wyższych poziomach trudności.
  • ZABÓJCZYNI - Zabójczyni z łatwością wyplenia zło, atakując spośród cieni. Jednakże widzimy możliwość, aby konfiguracja stworzona w oparciu o Sztuki Walki zabłysnęła nieco jaśniej. Na wyższych poziomach trudności umiejętności Sztuki Walki mogą stawać się coraz trudniejsze do wykonania, zatem ponownie oceniamy, jak poprawić generowanie i wydawanie punktów konfiguracji. Ponadto różne umiejętności Pułapek nie są wykorzystywane wystarczająco często. Ponownie poddamy więc ocenie wymagania dotyczące synergii, aby zachęcić graczy do tworzenia konfiguracji w oparciu o Pułapki i skalowanie obrażeń.
  • BARBARZYŃCA - Siła barbarzyńcy jest naprawdę niezrównana. Mimo to widzimy możliwość dodania większej różnorodności do umiejętności bojowych. Rozważamy zwiększenie liczby opcji do jego Zdolności Bojowych takich jak Atak z Wyskoku i Ponury Totem, a także ponowną ocenę wymagań dotyczących synergii umiejętności, aby zachęcić graczy do wykorzystywania punktów na niektóre Zdolności Bojowe. Ponadto jesteśmy przekonani, że konfiguracja Rzucającego Barbarzyńcy może być jeszcze lepsza, dlatego zastanawiamy się nad wzmocnieniem Podwójnego Rzutu oraz Mistrzostwa w Rzucaniu.
  • DRUID - Zwierzęca dzikość druida przyprawia wszystkich o drżenie serca. W związku z tym widzimy pewne ekscytujące możliwości usprawnienia niektórych aspektów tej klasy. Z naszego punktu widzenia umiejętności Ognia druida nie sprawdzają się zbyt dobrze. Oceniamy ponownie opóźnienia w użyciu umiejętności Ognia, rozważamy możliwości ulepszenia niektórych elementów obrażeń fizycznych i poprawiamy efekty synergii. Przyglądamy się również potencjalnym poprawkom wpływającym na inne umiejętności Żywiołów, które nie są wykorzystywane tak często, jak powinny. Chcemy też poprawić sterowanie Arktycznym Podmuchem, na przykład poprzez umożliwienie większej swobody podczas podtrzymywania umiejętności, i niezmuszanie do celowania w jednego przeciwnika naraz. Jeśli chodzi o umiejętności Przyzywania, uważamy, że słabo się sprawdzają na wysokich poziomach trudności rozgrywki. Rozważamy zatem różne możliwości wzmocnień, w tym przyrost zdrowia na poziom, usprawnienia rozgrywki, zwiększenie zadawanych obrażeń oraz nowe synergie dla Kruków, Wilków i Winorośli. Wreszcie – zastanawiamy się nad możliwościami usprawnienia w zakresie umiejętności Niedźwiedziołaka, skupiając się przy tym głównie na poprawie efektów synergii.
  • NEKROMANTA - Władca śmierci wysyła swoich wrogów w zaświaty. Podobnie jak ma to miejsce w przypadku amazonki, podoba nam się obecny stan klasy nekromanty. Widzimy jednak możliwość ulepszenia konkretnych Przywołań, które naszym zdaniem nie są wystarczająco często wybierane przez graczy. Równoważymy obrażenia od żywiołów zadawane przez Szkieletowych Magów i zwiększamy skuteczność rzadziej wybieranych Golemów. Ponadto widzimy pole do poprawy umiejętności Kości na wyższych poziomach trudności – w tym celu pracujemy nad efektami synergii.
  • PALADYN - Święty gniew boskiego zeloty jest doprawdy wspaniałym widowiskiem. Mimo to jesteśmy przekonani, że niektóre umiejętności Walki są zbyt rzadko wybierane przez graczy. Szukamy sposobów na uatrakcyjnienie niektórych umiejętności (np. Pięści Niebios), tak aby gracze mieli powody do inwestowania w nie punktów. Widzimy również pole do poprawy Aur Ofensywnych np. w zakresie ulepszenia aur zadających obrażenia obszarowe tak, aby stały się skuteczniejsze na bliskim dystansie. Chcemy również poprawić Ciernie, tak aby lepiej się skalowały i spójniej zadawały obrażenia na wyższych poziomach. 
  • CZARODZIEJKA - Nie ma większej mistrzyni magii żywiołów niż czarodziejki. Jesteśmy bardzo zadowoleni z aktualnego stanu tej klasy, ale widzimy kilka kwestii do poprawy. W przypadku umiejętności Zimna jesteśmy zdania, że można wprowadzić większą różnorodność w zakresie zdolności zapewniających pancerz (Lodowata Zbroja, Zbroja Mrozu i Zmrażająca Zbroja), aby osiągnąć konkretne korzyści. Rozważamy również dodanie większych możliwości konfigurowania postaci w oparciu o rzadziej wybierane umiejętności Błyskawic poprzez zwiększenie liczby synergii. Na koniec weryfikujemy również umiejętności Ognia, aby ulepszyć te rzadziej wybierane, jak np. Hydra. Podobnie jak w przypadku Arktycznego Podmuchu zastanawiamy się nad możliwością ulepszenia umiejętności Inferno pod kątem oddania większej kontroli w ręce gracza, tak aby była ona mniej nieporęczna w użyciu.

Twórcy pracują także nad usprawnieniem najemników oraz nowe schematy do Kostki Horadrimów, zmiany przedmiotów z zestawów i nowe słowa runiczne.

„Nowe schematy kostki umożliwią podniesienie jakości elementów zestawu, dając więcej możliwości konfiguracji postaci. Zmiany dotyczące przedmiotów wchodzących w skład zestawów pomogą ulepszyć najsłabsze z nich tak, aby zapewniały więcej premii. Zmiana ta powinna zmotywować graczy do częściowego i pełnego kompletowania zestawów i wybór przedmiotów uzupełniających wymienione powyżej zmodyfikowane umiejętności. Dodamy również nowe słowa runiczne, które będą stanowić uzupełnienie zmian wprowadzonych w nadchodzącej aktualizacji dla umiejętności i najemników”.

Źródło: https://news.blizzard.com/en-us/diablo2/23746135/diablo-ii-resurrected-patch-2-4-highlights-coming-soon

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych