EA: Frostbite 2.0 lepszy od Unreal Engine 3?

Gry
1219V
EA: Frostbite 2.0 lepszy od Unreal Engine 3?
Roger Żochowski | 19.06.2012, 10:33

Po raz kolejny na tapecie ląduje temat konsol kolejnej generacji, tym razem przywołany przez Electronic Arts. Przedstawiciel firmy zapewnia, że silnik Frostbite 2.0 stworzony został z myślą o next-genach.

Po raz kolejny na tapecie ląduje temat konsol kolejnej generacji, tym razem przywołany przez Electronic Arts. Przedstawiciel firmy zapewnia, że silnik Frostbite 2.0 stworzony został z myślą o next-genach.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Patrick Soderlund, szef EA Games w wywiadzie udzielonym redaktorowi Gamasutry, dał jasno do zrozumienia, że silnik Frostbite 2.0 tworzony był już z myślą o nowych konsolach. Do tej pory wykorzystywały go między innymi takie tytuły jak Battlefield 3 i Need for Speed: The Run. W tytułach tych nie wykorzystano jednak do końca jego potencjału, a kolejnym krokiem naprzód ma być Medal of Honor: Warfighter.

"To co widzieliście w trzeciej części Battlefield to dopiero początek. Cały czas idziemy naprzód, a patrząc na naszą technologię nie obawiam się o przyszłość"

Co ciekawe, najnowsza odsłona Medal of Honor pierwotnie śmigała na Unreal Engine 3, ale deweloper widząc jak wygląda Battlefield 3, zdecydował się na skorzystanie z Frostbite 2.0. Soderlund daleki jest jednak od krytykowania konkurencji - uważa, że engine Epic jest całkiem niezły, ale mimo wszystko silnik EA daje większe możliwości. A jak wy to widzicie?
 

Źródło: własne

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper