EA: Frostbite 2.0 lepszy od Unreal Engine 3?

Po raz kolejny na tapecie ląduje temat konsol kolejnej generacji, tym razem przywołany przez Electronic Arts. Przedstawiciel firmy zapewnia, że silnik Frostbite 2.0 stworzony został z myślą o next-genach.
Po raz kolejny na tapecie ląduje temat konsol kolejnej generacji, tym razem przywołany przez Electronic Arts. Przedstawiciel firmy zapewnia, że silnik Frostbite 2.0 stworzony został z myślą o next-genach.





Patrick Soderlund, szef EA Games w wywiadzie udzielonym redaktorowi Gamasutry, dał jasno do zrozumienia, że silnik Frostbite 2.0 tworzony był już z myślą o nowych konsolach. Do tej pory wykorzystywały go między innymi takie tytuły jak Battlefield 3 i Need for Speed: The Run. W tytułach tych nie wykorzystano jednak do końca jego potencjału, a kolejnym krokiem naprzód ma być Medal of Honor: Warfighter.
"To co widzieliście w trzeciej części Battlefield to dopiero początek. Cały czas idziemy naprzód, a patrząc na naszą technologię nie obawiam się o przyszłość"
Co ciekawe, najnowsza odsłona Medal of Honor pierwotnie śmigała na Unreal Engine 3, ale deweloper widząc jak wygląda Battlefield 3, zdecydował się na skorzystanie z Frostbite 2.0. Soderlund daleki jest jednak od krytykowania konkurencji - uważa, że engine Epic jest całkiem niezły, ale mimo wszystko silnik EA daje większe możliwości. A jak wy to widzicie?