W Skull & Bones wcielimy się w początkującego pirata? Wyciekają konkrety o grze Ubisoftu

Gry (plotka)
2568V
W Skull & Bones wcielimy się w początkującego pirata? Wyciekają konkrety o grze Ubisoftu
Wojciech Gruszczyk | 15.09.2021, 16:14

Ubisoft nie jest gotowy do ujawnienia konkretów dotyczących Skull & Bones, ale w Sieci pojawiły się bardzo interesujące szczegóły gry. Tytuł ma zapewnić wielki otwarty świat, w którym będziemy budować swoją reputację.

Ubisoft niezbyt chętnie dzieli się informacjami dotyczącymi Skull & Bones, ponieważ tytuł mierzył się z dużymi problemami. Po ośmiu latach „koszmaru” deweloperom udało się wyjść z fazy alfa i podobno wszystko zmierza w dobrym kierunku, by gracze w przyszłości mogli wcielić się w pirata.

Dalsza część tekstu pod wideo

Szczegółami na temat pozycji podzielił się Tom Henderson, który wcześniej ujawniał konkrety dotyczące takich serii jak Call of Duty oraz Battlefield, ale teraz insider otrzymał szczegóły Skull & Bones, więc postanowił się nimi podzielić.

W tytule Ubisoftu mamy trafić do otwartego świata osadzonego na Oceanie Indyjskim, z fikcyjną piracką przystanią opartą na Madagaskarze – w grze pojawi się między innymi Wybrzeże Azanii (Mozambik).

„Zaczynasz grę jako nikomu nieznana osoba, budując tratwę, a ostatecznie małą łódź rybacką, na której możesz następnie zbadać otwarte morze. Zbierasz zadania, zwiększasz swoją piracką reputację i gromadzisz zasoby, aby zdobyć swój pierwszy piracki statek”.

Gracze mają swobodnie wychodzić na ląd, ale w tym wypadku zabraknie walki czy też biegania po dachach. Jako kapitan mamy rozmawiać z NPC, jednak w tym wypadku będziemy wchodzić jedynie do schronień i kryjówek.

Istotną rolę ma jednak odegrać rozgrywka na statku, która nie zmieniła się znacząco od prezentacji z 2018 roku. W Skull & Bones pojawi się 5 poziomów łodzi (małe, średnie, duże itd.), a dodatkowo maszyny zostały podzielone na trzy kategorie: transport, walka, eksploracja.

Podczas rozgrywki będziemy kupować plany, by zbudować nowy okręt, ale następnie trzeba będzie zdobyć odpowiednie zasoby – takie jak drewno, metal i włókna. Większy statek nie oznacza od razu lepszej rozgrywki, ponieważ mniejsze maszyny są bardziej zwinne:

„Podany przykład był taki, że mniejszy statek może wyprzedzić większy, pozostając blisko brzegu lub płynąc w górę rzeki, ponieważ większe zostałyby wyrzucone na dno płytkich wód.

Każdy ma z góry ustaloną ilość dział, ale inne uzbrojenie może być dodawane/ulepszane, aby umieścić je na swoim pokładzie. Działa, balisty, miotacze płomieni, moździerze i inne mogą być dołączone do Twojego statku, a także różne rodzaje amunicji (na przykład kule armatnie połączone łańcuchem).

Możesz ulepszyć swój okręt w każdej chwili, pod warunkiem, że masz na to pieniądze. Dodanie dodatkowej zbroi, dodanie skrzyń do przechowywania większej ilości zapasów itp. jest możliwe. Jest też wiele opcji dostosowywania, w tym zmiana żagli, kół sterowniczych, szant [przyśpiewek] itp.”

Aktualnie progresja jest mierzona ilością zdobytej waluty, a w trakcie rozgrywki gracze mają wykonywać zadania, napadać na inne statki, plądrować osady, atakować fortece lub transportować ładunki.

Nie możemy jednak liczyć na szybką premierę. Insider przypomina, że tytuł potrzebuje czasu, a wkrótce postara się dowiedzieć, ile trwa przepłynięcie całego morza.

Źródło: Twitter: _Tom_Henderson_

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper