Farming Simulator 22. Giants Software ulepsza swój autorski silnik

Gry
1208V
Farming Simulator 22. Giants Software ulepsza swój autorski silnik
Igor Chrzanowski | 31.07.2021, 17:17

W dzisiejszych czasach coraz więcej deweloperów decyduje się na skorzystanie z gotowych silników do gier takich jak Unity, Unreal Engine, Godot Engine, CryEngine i inne. Twórcy Farming Simulator 22 wciąż jednak idą w zaparte i korzystają wyłącznie z własnej technologii.

Giants Software doskonale znane jest ze swojego farmerskiego cyklu, który od lat święci triumfy na konsolach, pecetach oraz urządzeniach mobilnych. Wszystko to dzięki autorskiemu silnikowi dewelopera, który rozwijany jest niezmiennie od kilkunastu lat.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wraz z nadejściem Farming Simulator 22 producenci przygotowali kolejną iterację swojego silnika zatytułowaną Giants Engine 9. To właśnie dzięki jego modyfikacji nadchodząca odsłona będzie tak piękna, znacząco bogatsza we wszelkiego rodzaju efekty oraz oczywiście znacznie lepiej zoptymalizowana.

Wśród nowych funkcjonalności silnika wymienia się wsparcie DirectX 12, okluzję obiektów, nowe metody MSAA, usprawnione cienie oraz mnóstwo nowoczesnych technik renderowania, dzięki którym gra będzie prezentować się po prostu jeszcze bardziej realistycznie. Twórcy nie chcą przesiadać się na zewnętrzne silniki, ponieważ ich zdaniem dostosowanie ich do potrzeb Farming Simulator 22 (oraz ogólnie całej serii) wymagałoby zbyt wielkich nakładów pracy.

W farmerów ponownie wcielimy się już 22 listopada na PS4, PS5, XOne, X Series X|S, PC oraz Google Stadia.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Farming Simulator 22.

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper