Babylon’s Fall rozczarowuje oprawą? Gracze krytykują najnowsze materiały i mówią o „dziwnej” grafice
Babylon’s Fall w końcu zostało szczegółowo zaprezentowane, ale produkcja nie wywołała wielu pozytywnych reakcji. Nawet najwięksi fani PlatinumGames narzekają na prezentowany gameplay, a najnowsze materiały tylko potwierdzają jedno – deweloperzy zdecydowali się na bardzo nietypowy styl artystyczny.
Długo czekaliśmy na pełną prezentację Babylon’s Fall, ale wczorajszy pokaz PlatinumGames rozczarował wielu graczy. Fani sądzili, że deweloperzy zaprezentują dynamiczną i dobrze wyglądającą produkcję, ale trudno w tym wypadku wychwalać pozycje.
Część fanów studia twierdziło, że Babylon’s Fall zostało źle pokazany przez Square Enix, ponieważ transmisja nie prezentowała oczekiwanej jakości, ale jak się okazuje – nawet screeny z tytułu zaskakują. Zawsze statyczne grafiki potrafią pokazać grę z kapitalnej strony podkreślając jej urok, ale w tym przypadku nie możemy liczyć na taką sytuację.
Według najnowszej opinii – Babylon’s Fall ma charakteryzować się zaskakującym (dziwnym?) stylem artystycznym, który mógłby wyglądać dobrze kilka lat temu, ale aktualnie tytuł nie przechodzi próby czasu.
W Sieci łatwo można znaleźć wiele negatywnych opinii dotyczących najnowszej pracy PlatinumGames.
Didn't they only show a cinematic trailer?
— 不 (@vallekun) June 14, 2021
PlatinumGames are falling from their throne. They even have a dedicated studio in Japan that will only focus on live-service games.
— Dani (@ItsDaniPlays) June 14, 2021
Hard pass.
This artstyle is not a good call for an action game. This is a horribly bad take.
— Vincent Fallow ✫✨️ (@vincentfallow) June 14, 2021
I saw in the gameplay that any ranged class is at a heavy disadvantage cause the enemies just go lowpoly.
God dammit.
What an absolute downgrade
— Arielle ✨ #FF7Rebirth hype~ (@khiethy) June 14, 2021