Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 03.05.2021 11:12
Elden Ring PS4 XOne PC
698V

Elden Ring może zadebiutować jeszcze później. Kadokawa Corporation nie liczy aktualnie na zysk z produkcji

Elden Ring został zaprezentowany zdecydowanie za wcześnie, jednak możemy mieć pewność, że From Software wciąż pracuje nad największą produkcją w swojej historii. Tytuł jednak może nie zadebiutować w najbliższym czasie.

Elden Ring zostało oficjalnie zapowiedziane w 2019 roku i od tego czasu czekamy na konkretne materiały z gry. From Software zapewnia, że wciąż pracuje nad tytułem, ale gracze nadal czekają na konkretne materiały.

Wczoraj pojawiły się informacje, według których Elden Ring ma trafić na rynek do kwietnia 2022 roku, ale okazuje się, że jest to optymistyczny scenariusz. Kadokawa Corporation (firma-matka From Software) potwierdza, że pandemia wpłynęła na możliwości zespołów odpowiedzialnych za tworzenie gier i jest to główny powód opóźnień.

Kadokawa Corporation ostrzegł inwestorów, że „dodatkowe opóźnienia” sprawią, że korporacja nie będzie mogła mówić o dużych i oczekiwanych zyskach:

„W roku fiskalnym kończącym się 31 marca 2022 roku, Spółka będzie dążyć do osiągnięcia zysku operacyjnego na poziomie 14 miliardów jenów. Biorąc pod uwagę niepewność możliwej dalszej poważnej sytuacji spowodowanej przez COVID-19, prognozowane są dolne granice 10 miliardów jenów”.

Korporacja w cały rok zamierza osiągnąć 91-127 mln dolarów i nie jest to wynik, który Kadokawa Corporation wygeneruje w okresie wydania na rynek takiego potencjalnego hitu jak Elden Ring. Możemy podejrzewać, że nazwisko George'a R. R. Martina znacząco zwiększy sprzedaż.

W rezultacie analitycy przewidują, że Elden Ring zadebiutuje dopiero po 31 marca 2022 roku lub po prostu gra nie została ujęta w zestawieniu, ponieważ nadal nie ustalono ostatecznej daty premiery.

Elden Ring PS4 XOne PC

Źródło: https://wccftech.com/elden-ring-delay-2022-kadokawa/

Tagi: Bandai Namco Elden Ring From Software