Radek Karmowski Radek Karmowski 16.05.2012 18:03
Pół miliona hardkorowców
463V

Pół miliona hardkorowców

Redlynx ma wszelkie powody do dumy. Ich najmłodsze dziecko, Trials Evolution, w niecały miesiąc od premiery sprzedało się w liczbie 500 tysięcy egzemplarzy. Z czego 100 tysięcy poszło w dzień premiery. Duch hardkoru wiecznie żywy, jest szansa dla ludzkości.

xxxxx

 

Ubisoft ma wielkie plany co do studia Redlynx, i to plany multiplatformowe. Samo studio również nabrało wiatru w żagle i ciągnie je na szerokie wody rozrywki elektronicznej. Mając za opiekuna takiego giganta jak Ubisoft mogą w spokoju zająć tym co lubią, robieniem gier, marketingiem i całą resztą zajmie się sztab wykwalifikowanych specjalistów.

 

Przy okazji Ubi pochwaliło się wynikami innych swoich dzieciątek. Assassin's Creed Revelations poszło w liczbie 7,2 miliona sztuk, Driver: San Francisco oraz Rayman Origins zebrali po 2 miliony paragonów.

Tagi: RedLynx trials evolution Ubisoft xbox live arcade