The Evil Within w wydaniu Game Pass wymaga logowania do Bethesda.Net w nowych trybach

Bethesda została przejęta przez Microsoft i już wydaje to pierwsze owoce - chociażby we włączonym do Xbox Game Pass The Evil Within.
The Evil Within doczekało się szeregu usprawnień i nowości w wydaniu dla Game Pass, w związku z czym pojawiły się nawet opinie tydzień temu, że mamy tu do czynienia z jakością godną miana remastera.
Niestety pewne aspekty The Evil Within w Xbox Game Pass nie zachwycają. Z niezrozumiałych względów, by zagrać w nowym trybie FPP (z ujęciem z perspektywy pierwszej osoby) trzeba zalogować się do swojego konta Bethesda.Net. Tym samym wymaganiem obłożone jest uruchomienie "cheatów" np. w postaci modułu nieskończonej amunicji.




Rzecznik prasowy Bethesdy potwierdził w rozmowie z GameSpotem, że takie wymaganie logowania do Bethesda.net to nie błąd. Przedstawiciel firmy nie potrafił jednak odpowiedzieć na pytanie, po co właściwie wprowadzono ten wymóg w tytule offline - singleplayer.
"W 2018 roku przygotowaliśmy tryb FPP i inne bonusy do wydania The Evil Within Digital Deluxe. Z pewnych powodów nie było jednak możliwe wydanie tych nowości. Zamiast usuwać te bonusy, postanowiliśmy umieścić je w wersji Xbox Game Pass" - napisał przedstawiciel Bethesdy.