Capcom: O kanibaliźmie i DLC słów kilka

Gry
821V
Capcom: O kanibaliźmie i DLC słów kilka
Radek Karmowski | 15.05.2012, 17:48

Capcom, które ostatnimi czasy zbierało srogie baty od graczy za swoją politykę wydawniczą dotyczącą DLC, postanowiło ponownie udzielić się na forum publicznym. Najnowsza ich wypowiedź dotyczy tematu "zawartości do pobrania" jak i gatunkowego kanibalizmu. 

Capcom, które ostatnimi czasy zbierało srogie baty od graczy za swoją politykę wydawniczą dotyczącą DLC, postanowiło ponownie udzielić się na forum publicznym. Najnowsza ich wypowiedź dotyczy tematu "zawartości do pobrania" jak i gatunkowego kanibalizmu. 

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Ów kanibalizm jest ponoć głównym winnym słabej sprzedaży Street Fighter X Tekken, które to poszło w liczbie 1,4 miliona egzemplarzy.

 

"SFxT nie wypełniło zadania i sprzedało się dużo poniżej oczekiwań. Według nas jest temu winny gatunkowy kanibalizm, spowodowany dużą liczbą gier tego gatunku wydanych w krótkim okresie czasu."

 

A to ciekawa teoria, a jak tam drażliwa kwestia "zawartości do odblokowania, a nie do pobrania"?

 

"Możecie być pewni, że słuchamy opinii graczy i w tej chwili jesteśmy w trakcie reorganizacji sposobu dostarczania DLC do konsumenta. W niektórych przypadkach decyzja o umieszczeniu DLC na płycie zapadła na wczesnym etapie produkcji i nie ma szans na zmianę pewnych decyzji, jest już po prostu za późno. Tak jest z Dragon's Dogma. Pewna część DLC, ale nie całe zaplanowane, została przypisana do nośnika już na samym początku produkcji ponieważ wtedy był to dla nas najlepszy sposób dystrybucji."

 

Ciekawe co tym razem wymyślą. Trzeba być czujnym, może tym razem będzie to przebłysk geniuszu?

Źródło: własne

Komentarze (15)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper