Lootboxy mają wygenerować już ponad 20 mld dolarów w 2025 roku

Gry
511V
Lootboxy mają wygenerować już ponad 20 mld dolarów w 2025 roku
Wojciech Gruszczyk | 09.03.2021, 14:55

Płatne skrzynki w grach wciąż zbierają negatywne opinie od wielu fanów elektronicznej rozgrywki, ale najnowsze badania zwiastują, że lootboxy mają stale generować większe przychody, by w 2025 roku przynieść już ponad 20 mld dolarów.

Od lat słyszymy narzekania graczy, którzy nie chcą, by w kolejnych grach pojawiały się mikrotransakcje oraz lootboxy – nawet wczoraj mogliście przeczytać o petycji fanów Assassin's Creed.

Dalsza część tekstu pod wideo

Jeśli jednak wierzyć najnowszym badaniom przeprowadzonym przez Juniper Research, mamy coraz chętniej sięgać po płatne skrzynki, które w 2025 roku wygenerują już 20,3 mld przychodu. W tym czasie już ponad 230 mln graczy ma korzystać po lootboxy – będzie to wtedy 5% wszystkich entuzjastów elektronicznej rozgrywki. Główną platformą dla lootboxów będą urządzenia mobilne.

Już w 2020 roku lootboxy miały przynieść 15 mld przychodu i choć wzrost zwolni , ponieważ „konsumenci stają się zmęczeni lootboxami i ograniczeniami prawnymi rynków”, to wynik będzie systematycznie powiększany.

Juniper Research wspomina również o handlowaniu skórkami – do 2025 roku łączna wartość takich transakcji ma wynieść 321 mln dolarów. W 2020 roku było to podobno „tylko” 221 mln dolarów.

Możemy w tej sytuacji podejrzewać, że w przyszłości nie zabraknie kolejnych gier, które zaoferują graczom najróżniejsze skrzynki.

Lootboxy mają wygenerować już ponad 20 mld dolarów w 2025 roku

Źródło: https://www.gamesindustry.biz/articles/2021-03-09-loot-boxes-to-generate-usd20bn-by-2025

Komentarze (25)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper