Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 17.12.2020 11:05
Crimson Desert Ps5
8364V

Crimson Desert zachwyca next-genową grafiką. Twórcy opowiadają o świecie i systemie walki

Crimson Desert zadziwiło piękną grafiką na The Game Awards - godną mianą "next-genowej". Deweloperzy postanowili opowiedzieć nam więcej o świecie tej produkcji, stanowiącej prequel dla Black Desert.

Kiedy napisaliśmy o Crimson Desert podczas trwania The Game Awards 2020 news o tym tytule przeszedł bez większego echa. A szkoda, bo tytuł prezentuje się olśniewająco i nie wygląda jak kolejny, typowy MMORPG z Azji. Gra celuje w zdecydowanie poważniejszy klimat, niż np. Black Desert. Crimson Desert ma też zapewnić - przy okazji trybu sieciowego - długą przygodę single player. Wygląda na to, że studio odpowiedzialne za Black Desert mocno się rozwija i ma coraz większe ambicje.

Te ambicje uwidaczniają się też w nowym filmiku, w którym koreańscy deweloperzy opowiadają o tworzeniu Crimson Desert. Pracownicy Pearl Abyss opowiadają o eksperymentowaniu z rozwiązaniami graficznymi, których wcześniej nie wykorzystywali (np. wolumetryczna mgła i obłoki).

Co do gameplayu, to Pearl Abyss zapewnia w filmiku, że w Crimson Desert będziemy mogli m.in. łowić ryby, rozmawiać z licznymi NPC-ami w wielu miastach i zdobywać liczne wierzchowce.

Scenki z 2 minuty nagrania przedstawiają system walki. Deweloperzy zwracają uwagę na to, że postaciom da się wytrącić z ręki broń (którą następnie przeciwnicy mogą podnieść). Wrogów można też przytrzymywać, wykorzystując ich ciała jako "żywe tarcze" (jak widać w 3:26). Od 4 minuty możecie przyjrzeć się natomiast walkom z kilkoma bossami w Crimson Desert. Zapowiada się to wszystko niesamowicie dobrze. Czekamy zatem na termin premiery gry, która zmierza na PC, PS5 i XSX.


 

Tagi: Crimson Desert Pearl Abyss