Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 02.12.2020 13:25
Ranking popularności VOD Netflix
1168V

Gambit królowej w starciu z Mandalorianem. Ranking oglądalności z rynku VOD

Ciekawe dane napływają z sektoru streamingu wideo. Okazuje się, że Mandalorian nie zdołał przebić się na szczyt oglądalności w ostatnim tygodniu na amerykańskim rynku.

Według danych firmy analitycznej Nielsen, to nie drugi sezon "Mandaloriana", dostępny w ofercie Disney+, cieszy się w ostatnich dniach największą popularnością na platformach VOD dostępnych w USA. Większą oglądalność wykręcił serial Netflixa, czyli "Gambit królowej".

Netflixowy serial z Anyą Taylor-Joy w roli głównej był najczęściej oglądaną treścią na platformach VOD w USA, w ostatnim tygodniu. Nielsen podał, że "Gambit królowej" oglądany był przez 1,85 mld minut w ostatnim tygodniu. Na drugim miejscu uplasowało się "Biuro" - rwównież od Netflixa (1,05 mld obejrzanych minut). Dopiero na trzecim miejscu uplasowały się udostępnione już na Disney+ odcinki "Mandaloriana" (1,03 mld minut).

Warto w przypadku "Biura" podkreślić, że to serial, którego produkcję zakończono w 2013 roku. Wszystkie sezony "Biura" niedługo (31 grudnia) zostaną usunięte z oferty Netflixa, więc pewnie widzowie próbują nadrobić szybko zaległości.

Najpopularniejsze treści wideo na platformach VOD (USA, ostatni tydzień):

  1.     Gambit królowej (Netflix) – 1,85 mld minut
  2.     Biuro (Netflix) – 1,05 mld minut
  3.     The Mandalorian (Disney Plus) – 1,03 mld minut
  4.     Schitt's Creek (Netflix) – 963 mln minut
  5.     Randki od święta (Netflix) – 654 mln minut
  6.     Chirurdzy (Netflix) – 624 mln minut
  7.     Zabójcze umysły (Netflix) – 620 mln minut
  8.     Agenci NCIS (Netflix) – 552 mln minut
  9.     Nawiedzony dwór w Bly (Netflix) – 535 mln minut
  10.     Wielkie brytyjskie wypieki (Netflix) – 530 mln minut

Źródło: https://www.gamesradar.com/the-mandalorian-beaten-to-top-streaming-spot-by-surprise-netflix-show/

Tagi: gambit królowej Mandalorian netflix