Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 28.10.2020 13:17
PS5 Play Has No Limits
2008V

PS5 na premierowej reklamie: „Play Has No Limits”. Sony w swoim stylu promuje PlayStation 5

Sony właśnie opublikowało reklamę PS5, którą japoński producent będzie promował PlayStation 5 na całym świecie. Firma podkreśla slogan „ Play Has No Limits” i w swoim stylu przedstawia nową generację. Sprawdźcie materiał przygotowany we współpracy z Travisem Scottem.

Wczoraj redakcje na całym świecie otrzymały możliwość przedstawienia unboxingów PlayStation 5 oraz dziennikarze podzielili się pierwszymi wrażeniami z rozgrywki na nowej generacji. Teraz jednak nadszedł czas ostatecznego odliczania.

Sony postanowiło już dzisiaj opublikować międzynarodową reklamę, która będzie dostępna w mediach na całym świecie – możecie podejrzewać, że to właśnie ten spot pojawi się w rodzimej telewizji i będzie zachęcał do zainteresowania się PlayStation 5.

Motywem przewodnim materiału jest „eksploracja”. Sony podkreśla, że wszyscy pragną odkrywać między innymi nowe możliwości w grach czy też odwiedzać wcześniej dostępne miejsca:

„Opowiadamy tę historię, oddając hołd odkrywcom przeszłości, którzy stanęli na progu nieznanego i przekroczyli swoje granice, by osiągnąć to, co niezwykłe.”

Eric Lempel z Sony podkreślił, że firma potrzebowała „ikonicznego głosu”, który mógłby odpowiednio przedstawić sprzęt i właśnie z tego powodu wybrano Travisa Scotta. Jak wiadomo raper został strategicznym partnerem kreatywnym PlayStation – wczoraj Kajetan pochylał się nad tematem promocji PS5 i wspominał właśnie o Travisie.

Źródło: YouTube.com
https://blog.playstation.com/2020/10/28/revealing-the-global-launch-ad-for-ps5/

Tagi: playstation playstation 5 PS5 ps6 reklama reklama Sony