Epic liczy na spory zasób mocy w next-genach

Gry
1792V
Epic liczy na spory zasób mocy w next-genach
Maciej Klimaszewski | 15.03.2012, 16:28

Epic Games znane jest z dostarczania produktów wręcz olśniewających swoją oprawą graficzną, a ich autorski Unreal Engine napędza wiele szpili z najwyższej półki. Studio, które śmiało może pertraktować z producentami konsol, czego dowiodło już w przypadku Xboksa 360, gdzie za ich namową (w roli karty przetargowej Gears of War) Microsoft dorzucił do swojej drugiej konsoli 256 MB pamięci RAM.

Epic Games znane jest z dostarczania produktów wręcz olśniewających swoją oprawą graficzną, a ich autorski Unreal Engine napędza wiele szpili z najwyższej półki. Studio, które śmiało może pertraktować z producentami konsol, czego dowiodło już w przypadku Xboksa 360, gdzie za ich namową (w roli karty przetargowej Gears of War) Microsoft dorzucił do swojej drugiej konsoli 256 MB pamięci RAM.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

 

Epiccy wystosowali ostatnio apel do Sony i Microsoftu, by obie korporacje uczyniły swoje nowe maszynki tak mocnymi, jak to tylko się da - mając oczywiście na względzie prawidła ekonomii. Chodzi o zapewnienie odpowiedniej mocy przerobowej w świetle coraz silniejszych sprzętowo tabletów i smartfonów. Dyrektor Epic Games, Tim Sweeney powiedział, iż "rolą konsol jest zdefiniowanie najwyższej i najbardziej imponującej oprawy graficznej w obrębie całej branży." Wydatnie pomóc powinna w tym czwarta wersja Unreal Engine, która ponoć oferuje ekstatyczne doznania wizualne, choć w chwili obecnej na oczy widziało ją wąskie grono zaproszonych na zamknięty pokaz podczas tegorocznego GDC oficjeli. Wszyscy kochamy piękną grafikę, prawda?

Źródło: własne

Komentarze (70)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper