NVIDIA założyła studio do remasterowania klasycznych gier z wykorzystaniem ray tracingu

Gry
899V
NVIDIA założyła studio do remasterowania klasycznych gier z wykorzystaniem ray tracingu
Kajetan Węsierski | 13.10.2019, 11:40

Jak wynika z ogłoszenia o pracę, w firmie NVIDIA powstaje nowy oddział, które będzie zajmował się odtwarzaniem dawnych tytułów i udoskonalaniu ich przy użyciu ray tracingu. 

Okazuje się, że Quake II nie będzie jedynym projektem od firmy NVIDIA, w którym na klasyczną grę, nałożone zostaną efekty ray tracingu. Bardzo możliwe, że już niedługo doczekamy się kolejnych dużych ogłoszeń odnośnie do lubianych tytułów, które czasy świetności mają już za sobą. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Wskazuje na to ogłoszenie o prace, które znajdziemy na stronie firmy. Poszukiwani są pracownicy do NVIDIA Lightspeed Studios, którzy będą zajmowali się zbieraniem największych hitów z ostatnich dekad i przenoszeniem ich w "bieżącą erę ray tracingu".

Zdecydowanie warto wyróżnić jedno zdanie w ogłoszeniu, które informuje nas o tym, że pierwszym wyzwaniem będzie... coś ciekawego:

NVIDIA Lightspeed Studios przygotowuje się do rozpoczęcia prac nad wymagającym tytułem, który dobrze znacie i kochacie, ale nie możemy jeszcze zdradzić zbyt wiele!

Rzeczone ogłoszenie napisane zostało już po zakończeniu prac nad odtworzoną wersją klasycznej, drugiej części gry Quake, więc wygląda na to, że twórcy mają w zanadrzu jeszcze przynajmniej jeden znaczący projekt, na który warto czekać. 

Niestety nie znaczy żadnych szczegółów odnośnie do tytułów, które zamierzają wydawać. Jeśli jednak ogłoszenie o prace ma już właśnie taką formę, to należy się spodziewać, że jakiekolwiek konkretniejsze informacje pojawią się już niedługo

Koniecznie przeczytaj też:

Źródło: https://nvidia.wd5.myworkdayjobs.com/en-US/NVIDIAExternalCareerSite/job/US-CA-Santa-Clara/Producer--Lightspeed-Studios---Gaming_JR1925017

Komentarze (19)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper