Roger Żochowski Roger Żochowski 18.09.2019 14:00
Borderlands 3. Kreatywny presspack hitu Gearbox przygotowany przez Cenegę
879V

Borderlands 3. Kreatywny presspack hitu Gearbox przygotowany przez Cenegę

Cenega nie raz już zaskakiwała kreatywnymi presspackami przy okazji premier największych hitów. Tym razem padło na akcję z Borderlands 3, która objęła polskich dziennikarzy i influencerów. 

Na PPE zawsze staramy się Wam przekazywać informacje o tym, jakie presspacki dostają polskie media od wydawców i trzeba przyznać, że w przypadku Borderlands 3 oddział PR Cenegi wpadł na bardzo ciekawy pomysł. Otóż w pudełku znalazły się nie tylko elementy przygotowane przez zachodnią centralę, ale spersonalizowana pod danego redaktora niespodzianka.

Mowa o oprawionych w złotą oprawkę rysunkach wykonanych przez polskiego rysownika. Cenega wykorzystując wizerunki dziennikarzy (za ich zgodą oczywiście), stworzyła ich wersje rodem z gry Borderlands 3 nie zapominając o zainteresowaniach danego redaktora i charakterystycznym komiksowym stylu. W moim przypadku padło na PSX Extreme i zespół Legii Warszawa, któremu kibicuje, ale patrząc na zdjęcia innych zaprzyjaźnionych dziennikarzy z konkurencyjnych redakcji akcja zorganizowana została naprawdę profesjonalnie i miło będzie powiesić taki obrazek nad biurkiem w redakcji. 

Borderlands 3 presspack

W pudle znalazł się również breloczek w kształcie złotego klucza, którym w grze otwieramy najbardziej wartościowe skrzynie z łupem, sztuczna czerwona róża (można je zobaczyć na arcie promującym grę), maska psychola, naszywki z logotypami korporacji, które w B3 produkują bronie oraz miniaturowa giwera do własnoręcznego złożenia i pomalowania. Oczywiście ze sklepu Marcusa. Jest jeszcze Nerfgun - po odpowiedniej przeróbce będzie w sam raz do strzelania w spóźniających się redaktorów. 

Tagi: 2K Games Borderlands 3 Gearbox Software

Nie przegap