Koch Media w Polsce. Wydawca otwiera oddział w Warszawie

Gry
1166V
Koch Media w Polsce. Wydawca otwiera oddział w Warszawie
Iza Łęcka | 02.08.2019, 11:20

Bardzo dobra wiadomość dla polskiej branży gier. Koch Media kontynuuje ekspansję na kolejne rejony, tym razem zdecydowanie celując w środkowo-wschodnią Europę. W Warszawie swoją działalność rozpocznie nowy oddział znanego producenta i dystrybutora gier, filmów oraz oprogramowania.

Koch Media jest wiodącym producentem i dystrybutorem cyfrowych produktów rozrywkowych z ponad 20-letnim doświadczeniem. Rozciągając swoją działalność wydawniczą oraz marketingową na całą Europę, Amerykę Północną oraz Australię, firma stała się największym partnerem wydawniczym w Europie. Korporacja jest partnerem wielu czołowych wydawców gier oraz oprogramowania m.in. Bethesdy, Capcomu, Codemasters, Kaspersky Labs, Konami, Koei Tecmo, Milestone, Segi czy Square Enix.

Dalsza część tekstu pod wideo

Pomimo wszelkich zawirowań w branży gier, producenci planują ciągły rozwój i umocnienie swojej pozycji na rynku – tym razem rozpoczynając działalność w naszym kraju. Dostrzegając polski potencjał, rzeszę utalentowanych twórców gier odnoszących coraz większe sukcesy oraz młody, dynamiczny rynek konsumencki, w Warszawie rozpoczyna pracę polski oddział Koch Media.

Klemens Kundratitz, dyrektor generalny Koch Media, tak komentuje otwarcie się na polski rynek:

„Częścią sukcesu Koch Media i Deep Silver jest to, że stale jesteśmy blisko graczy oraz deweloperów gier. Dzięki otwarciu nowego oddziału wydawnictwa w Warszawie będziemy jeszcze bliżej tętniącego życiem polskiego środowiska deweloperskiego, a także chcemy móc bezpośrednio oferować nasze rosnące portfolio gier wszystkim polskim graczom w formie fizycznej oraz cyfrowo. (…) Chcemy, aby Koch Media było pierwszym wyborem w zakresie lokalnych usług wydawniczych i dystrybucji detalicznej w regionie.”

Na czele polskiego oddziału stanie Maciej Turski:

Jestem bardzo dumny i podekscytowany, że mogę pełnić tę rolę w Koch Media. Polska oferuje wiele możliwości. Koch Media, dzięki swojej pozycji, będzie mogło wykorzystać ten potencjał. Oczywiście nadal staramy się w pełni skompletować zespół, ale już 1 października będziemy działać na pełnych obrotach. Wtedy też planujemy wydać pierwsze lokalne wersje naszych produkcji.

Warto dodać, że Koch Media zostało w lutym ubiegłego roku przejęte przez szwedzki THQ Nordic AB. Firma nadal zajmuje się wydawaniem i produkcją gier, posiadając własną dywizję. Deep Silver wspiera markę Metro przygotowaną przez 4A Games, Saints Row od Volition, a nawet w swoim czasie zagwarantowało sobie rozwijanie marki Dead Island – podobno wciąż trwają prace nad Dead Island 2. Aktualnie wydawca skupia się na promocji trzech tytułów: The Bard's Tale IV: Barrows Deep - Director's Cut (27 sierpnia, PlayStation 4, Xbox One, PC), Shenmue III (19 listopada, PlayStation 4, PC) oraz Wasteland 3 (2020, PlayStation 4, Xbox One, PC).

Źródło: informacja prasowa

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper