Patch 1.4 poprawi bugi w questach

Gry
1186V
Patch 1.4 poprawi bugi w questach
Bartosz Dawidowski | 02.02.2012, 14:01

Po długim oczekiwaniu zbliżamy się do opublikowania kolejnego patcha do Skyrim. Wygląda na to, że będzie to najpoważniejsza jak dotąd łatka do najnowszego projektu Bethesdy. Poprawione mają zostać w 100% problemy z płynnością rozgrywki na PS3. Wyeliminowane zostaną również bugi w wielu questach.

Po długim oczekiwaniu zbliżamy się do opublikowania kolejnego patcha do Skyrim. Wygląda na to, że będzie to najpoważniejsza jak dotąd łatka do najnowszego projektu Bethesdy. Poprawione mają zostać w 100% problemy z płynnością rozgrywki na PS3. Wyeliminowane zostaną również bugi w wielu questach.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Patch jest od dzisiaj dostępny dla graczy pecetowych. My - w związku z procesem wydawania certyfikatów przez Microsoft i SCE - musimy poczekać na łatkę jeszcze kilka dni.

Co znajdziemy w patchu 1.4? Przede wszystkim naprawioną kwestię płynności rozgrywki na PS3 (wg deweloperów rozwiązanie jest długoterminowe i kompletne). Oprócz tego Bethesda zapewnia o usprawnieniach w działaniu wyszukiwaniu ścieżek podróży przez SI oraz m.in. poprawieniu pojawiania się książek w domostwie gracza i wyeliminowaniu rzadkiego problemu złego zapisywania save'a. Najważniejsze będzie wyeliminowanie błędów w wielu questach (m.in. w chyba najbardziej problematycznym "Blood on the Ice"). Listę szczegółowych poprawek dotyczących questów znajdziecie poniżej.


Patch 1.4 - poprawki w questach wg oficjalnej listy:

- The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing "Diplomatic Immunity"
- In "Breaching Security", the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
- Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if "Season Unending" was an active quest
- Fixed issue where starting "Season Unending" after finishing "Joining the Stormcloaks" would prevent "The Jagged Crown" from starting properly.
- Fixed issue progressing through "Message to Whiterun" while "Season Unending" was still open would block progression for both quests.
- In "Arniel's Endeavor", fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
- In "Forbidden Legend", the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
- Fixed rare issue in "Forbidden Legend" where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
- In "The White Phial", the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
- "The White Phial" will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
- Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing "A Night to Remember"
- Fixed issue where leaving Riften during "A Chance Arrangement" would prevent quest from progressing
- In "Darkness Returns", a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
- In "Revealing the Unseen", if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
- "Onmund's Request" will now start properly if player has already found Enthir's staff before receiving this quest
- Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
- "Repairing the Phial" will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
- Finding Pantea's Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
- In "The Break of Dawn", fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
- Fixed rare issue in "The Mind of Madness" where player is unable to equip the Wabbajack
- Fixed issue in "Pieces of the Past" where Mehrunes Dagon's Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
- "Blood's Honor" will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
- Fixed rare issue where "Dampened Spirits" would not start properly
- Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine would block progression for "No One Escapes Cidhna Mine"
- Fixed numerous issues with "Blood on the Ice" not triggering properly
- In "Blood on the Ice", Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
- In "The Cure for Madness", killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
- Fixed rare issue in "To Kill an Empire" where an NPC would fail to die properly
- Clearing Knifepoint Ridge before starting "Boethiah's Champion" no longer prevents quest from starting.

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper