Patch 1.4 poprawi bugi w questach

Gry
1234V
Patch 1.4 poprawi bugi w questach
Bartosz Dawidowski | 02.02.2012, 14:01
PS3 X360 PSN XL

Po długim oczekiwaniu zbliżamy się do opublikowania kolejnego patcha do Skyrim. Wygląda na to, że będzie to najpoważniejsza jak dotąd łatka do najnowszego projektu Bethesdy. Poprawione mają zostać w 100% problemy z płynnością rozgrywki na PS3. Wyeliminowane zostaną również bugi w wielu questach.

Po długim oczekiwaniu zbliżamy się do opublikowania kolejnego patcha do Skyrim. Wygląda na to, że będzie to najpoważniejsza jak dotąd łatka do najnowszego projektu Bethesdy. Poprawione mają zostać w 100% problemy z płynnością rozgrywki na PS3. Wyeliminowane zostaną również bugi w wielu questach.

Dalsza część tekstu pod wideo
xxxxx

Patch jest od dzisiaj dostępny dla graczy pecetowych. My - w związku z procesem wydawania certyfikatów przez Microsoft i SCE - musimy poczekać na łatkę jeszcze kilka dni.

Co znajdziemy w patchu 1.4? Przede wszystkim naprawioną kwestię płynności rozgrywki na PS3 (wg deweloperów rozwiązanie jest długoterminowe i kompletne). Oprócz tego Bethesda zapewnia o usprawnieniach w działaniu wyszukiwaniu ścieżek podróży przez SI oraz m.in. poprawieniu pojawiania się książek w domostwie gracza i wyeliminowaniu rzadkiego problemu złego zapisywania save'a. Najważniejsze będzie wyeliminowanie błędów w wielu questach (m.in. w chyba najbardziej problematycznym "Blood on the Ice"). Listę szczegółowych poprawek dotyczących questów znajdziecie poniżej.


Patch 1.4 - poprawki w questach wg oficjalnej listy:

- The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing "Diplomatic Immunity"
- In "Breaching Security", the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
- Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if "Season Unending" was an active quest
- Fixed issue where starting "Season Unending" after finishing "Joining the Stormcloaks" would prevent "The Jagged Crown" from starting properly.
- Fixed issue progressing through "Message to Whiterun" while "Season Unending" was still open would block progression for both quests.
- In "Arniel's Endeavor", fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
- In "Forbidden Legend", the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
- Fixed rare issue in "Forbidden Legend" where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpse unaccessible
- In "The White Phial", the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
- "The White Phial" will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
- Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing "A Night to Remember"
- Fixed issue where leaving Riften during "A Chance Arrangement" would prevent quest from progressing
- In "Darkness Returns", a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
- In "Revealing the Unseen", if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
- "Onmund's Request" will now start properly if player has already found Enthir's staff before receiving this quest
- Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
- "Repairing the Phial" will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
- Finding Pantea's Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
- In "The Break of Dawn", fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
- Fixed rare issue in "The Mind of Madness" where player is unable to equip the Wabbajack
- Fixed issue in "Pieces of the Past" where Mehrunes Dagon's Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
- "Blood's Honor" will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
- Fixed rare issue where "Dampened Spirits" would not start properly
- Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine would block progression for "No One Escapes Cidhna Mine"
- Fixed numerous issues with "Blood on the Ice" not triggering properly
- In "Blood on the Ice", Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
- In "The Cure for Madness", killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
- Fixed rare issue in "To Kill an Empire" where an NPC would fail to die properly
- Clearing Knifepoint Ridge before starting "Boethiah's Champion" no longer prevents quest from starting.

Źródło: własne

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper