Super Smash Bros. na Nintendo 3DS. Zobaczcie sekrety ukryte przed graczami

Gry
1000V
Super Smash Bros. na Nintendo 3DS. Zobaczcie sekrety ukryte przed graczami
Igor Chrzanowski | 13.07.2019, 15:20

Dzięki Nintendo 3DS Super Smash Bros. po raz pierwszy wylądował na konsolach przenośnych, lecz wiązało się to z wielkim wysiłkiem deweloperów. Zobaczcie zatem sekrety jakie ukryto przed nami w trakcie tworzenia gry.

Wydany w 2014 roku Super Smash Bros. dla Nintendo 3DS był pierwszą mobilną odsłoną w historii serii, dzięki czemu fani SSB mogli toczyć bitwy nie tylko przed telewizorem, ale praktycznie w każdym miejscu na świecie.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wyciekła data premiery Luigi's Mansion 3

Oczywiście ze względu na bardzo duże ograniczenia sprzętowe wspomnianego handhelda Japończyków, deweloperzy musieli dosłownie stanąć na głowie, aby tylko zmieścić tak zaawansowaną produkcję na konsoli, która jest słabsza od dzisiejszych zegarków.

Autor programu Boundary Break, gdzie wyrywa się kamerę gry z jej pierwotnych ram i zabiera gdzie się tylko zapragnie, postanowił sprawdzić jak dużo musieli poświęcić twórcy, aby tego dokonać. Dzięki temu wiemy między innymi, że outline na postaciach nie jest tylko cienką obwódką, lecz całym trójwymiarowym modelem dostosowanym rozmiarem tak, aby być lekko widocznym za właściwym obiektem bohatera. 

Ponadto na niektórych planszach zastosowano ciekawe techniki ograniczające zużycie zasobów procesora i układu graficznego 3DS-a. 

Źródło: własne

Komentarze (3)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper