Mortal Kombat 11 połatane. PC i Switch równe grze z dużych konsol

Mortal Kombat 11 doczekało się jeszcze jednej aktualizacji, która została udostępniona na konsolach pod koniec zeszłego tygodnia, a teraz trafia na PC i Switcha. Co przygotowała ekipa Netherrealm?
Netherrealm od momentu premiery Mortal Kombat 11 wypuszcza cykliczne aktualizacje, które naprawiają w miarę na bieżąco wszelakie błędy, a także zmniejszają uciążliwość mikrotransakcji. Ostatnia aktualizacja do wersji 1.05 pojawiła się pod koniec zeszłego tygodnia, a teraz wypuszczona została też na PC i Switchu.
Fighting Games Challenge powered by Astro będzie prawdziwym świętem bijatyk. Znamy szczegóły imprezy




Aktualizacja 1.05 poprawia zachowanie sztucznej inteligencji podczas walk, robi pewien porządek w liście ciosów, zawiera też kolejne poprawki mające na celu walczyć z błędem desynchronizacji gry. Do tego dostaliśmy mnóstwo poprawek błędów w funkcjonowaniu menu gry, a także ruchów postaci.
Deweloperzy zadbali też o poprawki w Krypcie, obniżając cenę medalionu Shinnoka do 1000 monet. Porzucono jednocześnie pojawiające się ponownie płatności podczas odświeżenia otwieranej specjalnej skrzyni. Usprawniono też interfejs oraz połatano błędy i poprawiono płynność samej Krypty.
Poprawki dosięgnęły też samouczka, który wzbogacił się o dodatkowe teksty i podpowiedz, ucząc nas jak grać. Wieże Czasu zaliczyły także parę usprawnień, z których najważniejszą jest nieusuwanie gracza z wieży, jeśli ta wygaśnie w trakcie naszej gry. A ponadto mnóstwo zmian w ruchach postaci.
Wkrótce otrzymamy pierwsze postacie z DLC, które ostatnio pokazano nam w ruchu. Na początek będzie to Shang Tsung, później Nightwolf, Sindel i Spawn, a także niepotwierdzony na ten moment Terminator i Ash z Evil Dead.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Mortal Kombat 11.