IO Interactive będzie pracować nad poprawą DirectX12 w Hitmanie 2

Gry
528V
IO Interactive będzie pracować nad poprawą DirectX12 w Hitmanie 2
Paweł Musiolik | 20.05.2019, 10:39

Hitman 2 na PC po implementacji DirectX12 znacząco zyskał na płynności. Tak przynajmniej twierdzi ekipa IO Interactive. Jednocześnie zauważa, że na niektórych konfiguracjach występują problemy z płynnością.

Microsoft od długiego czasu stara się przekonać nas i deweloperów, że implementacja DirectX12 w grach przyniesie same pozytywy. Lepsze wykorzystanie zasobów PC-ta, niższy narzut na procesor, a w ostateczności — lepsza wydajność gier. I tak czasami jest, choć częściej gry sprawiają problemy na DriectX 12.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wiosenne nowości w Hitman 2. Zabijemy ponownie Seana Beana

Obsługa DX12 w Hitman 2 została dodana już po premierze. Deweloperzy postanowili ją dopracować, dzięki czemu, jak sami się chwalą, włączenie DX12 pozwala na osiągnięcie płynniejszej rozgrywki nawet o 43% na tym samym sprzęcie względem starszego DirectX 11.

Niestety, jak sami zauważają duńscy deweloperzy, na niektórych konfiguracjach DX12 powoduje spadki płynności. Mowa tutaj dokładniej o sześciordzeniowych procesorach Intel Haswell oraz karcie graficznej AMD Fury X. Na słabszych sprzętach również DX11 powinien być wyborem graczy, gdy wypada po prostu lepiej.

IO Interactive jednocześnie obiecało dopracowanie implementacji tak, by niezależnie od sprzętu, obsługa DX12 (jeśli karta te biblioteki obsługuje) przynosiła wyłącznie wzrost wydajności gry i DX11 nie było pierwszym wyborem dla graczy.

Źródło: https://devblogs.microsoft.com/directx/directx-12-boosts-performance-of-hitman-2

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper