Dziewiąta aktualizacja Fallouta 76 dostępna

Gry
2429V
Dziewiąta aktualizacja Fallouta 76 dostępna
Paweł Musiolik | 09.05.2019, 09:00

Bethesda odpaliła dziewiątą już aktualizację Fallout 76. Tym razem lista zmian jest nadzwyczajnie długa, ale i było co poprawiać.

O Fallout 76 zrobiło się znacznie cieszej niż jeszcze kilka tygodni temu. Bethesda uznała, że nie ma co robić niepotrzebnego smu i w ciszy łata grę, dodając kolejne rzeczy do swojej produkcji. Oczywiście do poprawienia jest ogrom tematów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fallout 4 w stylu Anime. Modyfikacja zmienia grę

Dlatego niech nie dziwi was, że dziewiąta aktualizacja, która została wczoraj udostępniona zawiera nowości, zmian i poprawek na ponad 25 tysięcy znaków. Jednym słowem - poprawek tyle, co w wyjatkowo wczesnej wersji gry, co w przypadku Fallout 76 jest... adekwatnym określeniem.

Uwaga, lista zmian, poprawek i nowości jest bardzo, bardzo długa!

Nowa zawartość Wild Appalachia

Dołącz do skautów-pionierów!

  • Poczytaj plakaty skautów-pionierów na appalaskich stacjach kolejowych, by rozpocząć nową podróż jako nowicjusz w Zakonie Kijanki.
    • Do 9 czerwca możesz też odblokować w Atomowym Sklepie darmowy plakat skautów-pionierów, który zawiesisz w swoim C.A.M.P.
  • Jako Kijanka możesz brać udział w licznych zajęciach i minizadaniach, które pozwolą ci pochwalić się pionierskim duchem.
    • Wypełnianie nowych wyzwań skautów-pionierów pozwala zdobywać odznaki, które umożliwiają awans. Możesz też wymieniać je na branżowe ciekawostki.
    • Dołączenie do nowego wydarzenia „Groza mroku” daje możliwość wysłuchania strasznych opowieści przy ognisku w gronie skautów-pionierów.
  • By dowiedzieć się więcej o skautach-pionierach, przeczytaj nasz niedawny artykuł na fallout.com.

Plecaki

  • Plecaki to nowe użytkowe przedmioty, których wykorzystywanie pozwala zwiększyć udźwig postaci.
    • Swój pierwszy plecak otrzymasz, gdy zdobędziesz stopień oposa w szeregach skautów-pionierów.
    • Tworzenie plecaków wyższego poziomu wiąże się z większymi premiami do udźwigu.
    • Plecaki można modyfikować wedle własnych upodobań, by zmienić ich wygląd.
    • Możesz też dodawać funkcjonalne modyfikacje, które zwiększą użyteczność plecaka. Na przykład może ci zapewnić osłonę przed obrażeniami lub chłodzić jedzenie, choć często kosztem zmniejszonej pojemności.
  • Plecaki będą widoczne na różnych strojach i opancerzeniu, lecz zostają zdjęte przy wchodzeniu do pancerza wspomaganego.
    • Stroje, które są od razu wyposażone w dekoracyjne plecaki, nie będą wyświetlane z plecakiem funkcjonalnym. Wszystkie bonusy, które z niego dostajesz, zostaną zachowane.
    • Uwaga: według naszego poprzedniego artykułu o plecakach, miały one działać również przy założonym pancerzu wspomaganym. Była to omyłkowa informacja, za którą przepraszamy.
  • Więcej o plecakach napisaliśmy w niedawnym artykule na fallout.com.

Osobiste automaty sprzedażowe

  • Możesz rozkręcić nowy biznes, tworząc w swoim C.A.M.P. handlowy automat, który pozwoli ci sprzedawać innym ocalałym rzeczy za kapsle.
    • W C.A.M.P. można zbudować do czterech automatów sprzedażowych, używając w tym celu zakładki handlarzy w menu budowy.
    • Uruchom automat, zasilając go, by rozreklamować swój C.A.M.P. na mapie. C.A.M.P., które oferują towary i są widoczne na mapie, mogą być celem szybkich podróży.
    • Automat może w danym momencie mieścić do trzydziestu pojedynczych przedmiotów albo ich zestawów.
  • Możesz przypisywać przedmioty z ekwipunku lub skrytki do listy automatu i ustalać ceny, za jakie chcesz się pozbywać towaru.
    • Przedmioty przekazane na sprzedaż nie będą usuwane ze skrytki. Obok ich nazw pojawi się jednak ikona, która ułatwia szybkie zorientowanie się, co zostało wystawione.
    • Gdy ktoś kupi jakieś twoje towary, otrzymasz o tym powiadomienie. 90% ceny sprzedaży wzbogaci twoją kieszeń. Opłata w wysokości 10% ceny ma utrzymywać gospodarkę w dobrym stanie i łagodzić inflację.
    • Po osiągnięciu górnego, wynoszącego 25 000 kapsli limitu zasobów, przedmioty nadal mogą być sprzedawane, lecz nie będziesz już za to otrzymywać zysków.
  • Ewentualnie możesz używać mapy, by odnajdować innych rozstawionych z kramem handlarzy, kiedy tylko zechcesz rozbudować kolekcję o nowy sprzęt.

Automaty do legendarnej wymiany

  • Na stacjach kolejowych Appalachów pojawiły się automaty do legendarnej wymiany. Można je wykorzystywać do zamiany niechcianych legendarnych przedmiotów na nową walutę, legendarne akcje.
    • Legendarnych akcji można używać do kupowania legendarnych przedmiotów od dostawcy – nowej legendarnej handlarki, która pojawi się w Appalachach już 16 maja. Przygotuj się na jej przybycie, wymieniając zawczasu fanty na akcje.
    • Im więcej gwiazdek mają twoje legendarne przedmioty, tym więcej akcji otrzymasz od automatu wymiany.
    • Legendarnych akcji nie da się przehandlować i nie mogą się nimi dzielić postaci z tego samego konta.

C.A.M.P., rzemiosło oraz warsztaty

  • Osłona przed obrażeniami w C.A.M.P.: Obiekty i struktury w C.A.M.P. nie otrzymują już obrażeń od innych graczy, dopóki tylko broniąca się postać i systemy obrony C.A.M.P. nie podejmą agresywnych działań wobec atakujących.
  • Fundamenty: Usunięto konieczność stawiania na gruncie wszystkich kawałków fundamentu w segmencie.
    • Teraz na terenie należy postawić tylko pierwszy fragment fundamentu, a kolejne kawałki podczepione pod już ustawiony nie będą tego wymagały.
    • Zmiana ta obejmuje tylko C.A.M.P. i nie stosuje się do warsztatów.
  • Terminal osobisty: Można teraz budować w swoich C.A.M.P. osobiste terminale. Dostarczają one informacji o nowych odkryciach na terenie Appalachów i przypominają, by odwiedzać część „codziennych” znajomych.
    • Osobisty terminal do swojego skromnego domostwa możesz odebrać za darmo z Atomowego Sklepu.
    • Osobisty terminal znajduje się w zakładce różnych w menu budowy.
  • Wazy do ponczu: Nie da się już ich aktywować i dolewać do nich napojów.
    • Uwaga autorów: Kto nam doprawiał poncz?! Musieliśmy póki co zawiesić działanie waz do ponczu, ale nadal można je tworzyć i umieszczać na terenach C.A.M.P.
  • Whitespring: C.A.M.P. nie można już stawiać lub przemieszczać w pobliże klubu golfowego Whitespring.
    • Uwaga autorów: Dotarło do nas dużo żądań od społeczności Fallouta 76, domagającej się uniemożliwienia budowy C.A.M.P. w pobliżu klubu golfowego Whitespring, gdyż może to czynić okoliczne walki zbyt banalnymi. Zgadzamy się z tymi opiniami i wyznaczamy tam niniejszym strefę bez budowy.
  • Warsztatowe walki graczy: W warsztatowych walkach PvP poczyniono następujące zmiany:
    • Właściciele warsztatów muszą teraz wkraczać w obręb warsztatu, zanim dołączą do PvP przeciw agresorom.
    • Warsztatowe wieżyczki nie będą już atakować postaci z listem gończym, o ile tylko ktoś taki nie zechce przejąć warsztatu, w którym są umieszczone.
    • Gracze, którzy nie biorą aktywnego udziału w przejmowaniu warsztatu, nie mogą uszkadzać postawionych tam obiektów.

Założenia i zrównoważenie

  • Amunicja: Rzemiosłem wytwarza się teraz 20 zamiast 5 porcji paliwa do miotacza.
  • Amunicja: Rzemiosłem wytwarza się teraz 25 zamiast 15 sztuk krioogniw.
  • Szybka podróż: Od tej pory po podjęciu próby szybkiej podróży w walce pojawi się licznik. Przeniesienie w wybrane miejsce nastąpi, kiedy 15-sekundowe odliczanie dobiegnie końca, o ile tylko przez ten czas postaci nie zrani wróg.
  • Karabin myśliwski: Zwiększono obrażenia dodawane przez dwie modyfikacje komór zamkowych. Komory świetna i .50 zapewniają teraz najwyższe i drugie z kolei premie do obrażeń spośród wszystkich modyfikacji komór tego karabinu.
  • Broń plazmowa: Obrażenia zostały zwiększone o 30%.
  • Broń plazmowa Enklawy: Obrażenia wzrosły w zakresie od 10 do 30%.
    • Uwaga autorów: Te zmiany w broni plazmowej nie stosują się do modelu Gatlinga. Zwiększenie obrażeń ma na celu wyrównanie minusów uzbrojenia plazmowego, które dzieliło siłę równo między obrażenia balistyczne i energetyczne. Plazma Gatlinga zadaje wyłącznie obrażenia energetyczne i już teraz jest jedną z najsilniej uszkadzających ciężkich broni automatycznych.
  • Efekty legendarnego pancerza: „Wartownicze”, „kawaleryjskie” i „zabójcze” legendarne efekty mają teraz 75% szans na aktywację podczas walki.
    • Naprawiono też błąd, który powodował podwójne działanie tych legendarnych efektów przy używaniu niektórych kombinacji wyposażenia.
    • Uwaga autorów: Przed obecnymi poprawkami balansu i błędów łączenie tych legendarnych pancerzy mogło czynić postacie praktycznie niewrażliwymi na obrażenia, zwłaszcza podczas walk między graczami.
  • Łupy: Szanse na wypadnięcie legendarnych karabinów Gatlinga i kriolatorów zostały dostosowane tak, by pasować do całej reszty broni.
  • Nukabimber: Nukabimber wzbogacono o kilka nowych „pobudkowych” miejsc.
  • Burze radiacyjne: Na Popielisku, Żurawinowym Trzęsawisku, Błotnisku i na Dzikiej Rubieży występują teraz odrobinę częściej niż przedtem.
    • Uwaga autorów: Rozpatrzyliśmy wasze opinie na temat zbyt rzadkiego występowania radiacyjnych burz, zwłaszcza w kontekście wypełniania opartych na nich wyzwań. Będą występowały trochę częściej niż przed aktualizacją, lecz nadal pozostaną raczej rzadkie. Poza tym od chwili wydania łatki 8.5 strefy rażenia liczą się do postępów w wyzwaniach radiacyjnych burz.

Zadania i wydarzenia

  • Biuro Turystyki: Zadanie to zyskało status pełnoprawnego zadania głównego. Kiedy pojawi się sugestia rozpoczęcia zadania, na ekranie pojawi się jego pełna tablica.
    • Uwaga autorów: Dla nowych graczy eksploracja Toksycznej Doliny stanowi istotny krok w postępach w grze. Chcieliśmy się upewnić, że będą w jasny sposób kierowani w te odpowiednie pod względem poziomu okolice.
  • Różne: Obecnie w Whitespring mogą się czasem pojawiać wysokopoziomowi niesforni ghulfiści. To powinno ułatwić postaciom wysokiego poziomu wypełnianie zadania „Zabij niesfornych ghulfistów w Whitespring”.

Beta surwiwalu

  • Mechanika śmierci: To, ile kapsli traci się przy śmierci w becie surwiwalu, zależy teraz od aktualnego poziomu postaci, do maksimum 50 kapsli.
  • Rankingi: Dodano nową kategorię „Wynik przetrwania”, która będzie głównym wskaźnikiem dla rozgrywek w światach bety surwiwalu.
    • Każdy zdobyty w becie surwiwalu punkt doświadczenia dodaje też jeden punkt przetrwania.
    • Suma obecnie posiadanych punktów przetrwania określi twoje miejsce w rankingu. Trzech graczy z najwyższym wynikiem przetrwania zostanie podświetlonych na mapie.
    • W momencie śmierci, wynik przetrwania będzie zerowany.
    • Gdy zabijesz innego gracza, 75% punktów przetrwania, które posiadał on przed śmiercią, zostanie dodane do twojego wyniku przetrwania.
    • Przykład: Jeżeli masz powyżej 500 punktów przetrwania i zabijesz kogoś z wynikiem powyżej 1000, cel straci wszystkie swoje punkty, a ty otrzymasz ich 750, z ostatecznym wynikiem 1250.

Świat

  • Port lotniczy Morgantown: Wnętrze portu lotniczego Morgantown zostało gruntownie przebudowane. Zostały wprowadzone nowe grafiki otoczenia, oświetlenie, zaktualizowane miejsca spotkań bojowych pasujące do otoczenia i kilka nowych, związanych z fabułą przedmiotów, na przykład notatki.

Naprawione błędy

Grafika i elementy graficzne

  • Postacie: Naramienniki żeńskich postaci nie będą się już przecinać z klasycznym lnianym płaszczem.
  • Postacie: Gąsienice Sama nie zaczynają już drżeć, gdy zatrzyma się niedaleko wejścia do piwnicy Nukabimbru.
  • Wrogowie: Owcasquatch posiada już odpowiednią animację czołgania się i wstawania po połamaniu nóg.
  • Wrogowie: Zostały zaimplementowane efekty krwi na rozczłonkowanych błotniakach.
  • Wrogowie: Naprawiono graficzny problem, który mógł sprawiać, że zdziczałe ghule pojawiały się ubrane w nadmiarową odzieży.
  • Przedmioty: 10. numer „Życia Skautów” wyświetla się już z odpowiednią okładką.
  • Stroje: Przebudowano modele rakietowego kostiumu Nuka-Girl pojawiające się przy oglądzie sekcji korpusu i hełmu.
  • Pancerz wspomagany: Efekty graficzne odrzutowego plecaka nie utrzymują się już, jeśli używając plecaka wylądujesz po strzeleniu z broni.
  • Pancerz wspomagany: Z kamuflujących malowań pancerza wspomaganego usunięto zduplikowane oznaczenia.
  • Uzbrojenie: Usunięto kilka problemów związanych z wyświetlaniem się świateł uzbrojenia u graczy.
  • Uzbrojenie: Efekty wystrzelonych z broni plazmowej pocisków pojawiają się z punktu widzenia innych w odpowiednim miejscu, na końcu lufy.
  • Uzbrojenie: Plazmowy Gatling i plazmowe spluwy odzyskały grafiki pocisków.
  • Pogoda: Deszcz nie przelatuje już przez obozowe zadaszenia.

C.A.M.P., rzemiosło oraz warsztaty

  • Schematy: Naprawiono rzadko spotykany błąd, który mógł spowodować blokowanie się sterowania gry przy próbie stworzenia schematu.
  • Schematy: Usunięto błąd, który uniemożliwiał umieszczanie projektów z wazonami na półkach.
  • Schematy: Naprawiono kilka problemów, które uniemożliwiały postawienie schematu, jeżeli zawarty w nim obiekt, na przykład namiot, zawierał coś innego.
  • Schematy: Jeśli w trakcie budowania C.A.M.P. klient gry ulegnie zawieszeniu, C.A.M.P. będzie już poprawnie automatycznie zwijać się w projekt.
  • Schematy: Schematy z namiotami nie będą już wyglądały na możliwe do postawienia w niedozwolonych miejscach.
  • Schematy: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał rozstawianie projektów w momencie, gdy ilość zmagazynowanych przez gracza rzeczy osiągała maksimum.
  • C.A.M.P.: Poprawiono metody wykrywania terenu i wspierających obiektów, co pozwala na bardziej płynne rozmieszczanie obiektów.
  • C.A.M.P.: Naprawiono błąd, który mógł w pewnych sytuacjach doprowadzić do utraty przechowywanych przedmiotów.
  • C.A.M.P.: Przy wyborze C.A.M.P. kogoś z drużyny menu budowy będzie się już odpowiednio pojawiać, nawet jeśli ten ktoś będzie z dala od danego miejsca.
  • Fermentor: Przydzielane ze skrytki do fermentora rzeczy są teraz zachowywane, jeżeli przy dołączeniu do świata nie da się umieścić czyjegoś C.A.M.P.
  • Fermentor: Paski stanu wszystkich przydzielanych do fermentora rzeczy są odpowiednio wyświetlane.
  • Posągi: Dół posągu Ćmoczłeka nie znika już przy umieszczaniu go lub oglądaniu w menu budowy.
  • Ozdoby ścian: Wprowadzono ulepszenie, które wpływa na sposób, w jaki różne ozdoby są podczepiane do drzwi lub innych obiektów.
  • Ozdoby ścian: Możne je teraz normalnie umieszczać wokół żyrandoli.
  • Przewody: Edytowanie bądź usuwanie przewodu lub umieszczanie schematu z przewodem nie uniemożliwia już dalszej budowy.

Wyzwania

  • Ogólne: Poprawiono literówki w niektórych wyzwaniach.
  • Walka: Wyzwanie „Zniszcz roboty, nie mając wyekwipowanej broni” teraz odpowiednio wskazuje, że należy w nim używać rękawic bojowych, a nie gołych pięści.
  • Święto: Wszystkie halloweenowe kostiumy liczą się teraz tak, jak powinny, w halloweenowych wyzwaniach kostiumowych.
  • Myśliwy czy ofiara: Poprawiono tygodniowe i codzienne wyzwania „Myśliwego czy ofiary” tak, by wyraźnie zaznaczały, że należy „wygrać”, a nie „ukończyć” misję.
  • Myśliwy czy ofiara: Dostępny w tygodniowych wyzwaniach kostium Srebrnego Fantoma nie jest już opatrzony opisem kostiumu Mantamana.
  • Myśliwy czy ofiara: Poprawiono wyzwanie tygodniowe „Ukończ zadanie „Myśliwy czy ofiara?”, mając na sobie maskę Pana Fuzzy’ego”, zamieniając opis z nakrycia głowy na maskę.
  • Tygodniowe: Usunięto błąd, który czasami sprawiał, że zbieranie kwiatów albo zabijanie wielkich stworzeń i Ćmoczłeka nie liczyło się zgodnie z założeniami do wyzwania tygodniowego.
  • Tygodniowe: Poprawiono licznik wyzwań tygodniowych, który usiłował przetrwać nadchodzącą śmierć cieplną naszego wszechświata.
  • Tygodniowe: Potwór z Flatwoods znów poprawnie liczy się jako kosmita w wyzwaniu tygodniowym „Rób zdjęcia kryptydom”.

Wrogowie

  • Exploit: Uniemożliwiono exploita, który pozwalał na opuszczenie przewidzianego obszaru gry w okolicach Sugar Grove.
  • Exploit: Uniemożliwiono exploita, który pozwalał szybko uzyskiwać doświadczenie za pomocą latacza.
  • Ogólne: Szpony śmierci, błotniaki, odmiany błotniaków i radskorpiony nie są już uważane za zwierzęta.
    • Uwaga autorów: Stworzenia te omyłkowo dodano do kategorii zwierząt i należały już wcześniej do innych, jak na przykład insekty lub gady. Zmiana ta powinna wykluczyć nieścisłości i podwajanie efektów, które mogło występować przy profitach współdziałających z pewnymi rodzajami stworzeń.
  • Fałszywy owcasquatch: Jeśli fałszywy owcasquatch jest widoczny w momencie śmierci, jego ciało już nie znika.
  • Legendarne roboty: Teraz, zamiast od razu, wybuchają po 10 sekundach po ich zniszczeniu.
  • Królowa spalaczy: Nie można już jej zmienić w kupę popiołu ani śluzu. To powinno ograniczyć sytuacje, w których nie dało się zebrać łupów z ciała królowej.

Przedmioty

  • Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał na wykorzystanie przedmiotu pomocy bez jego zużycia.
  • Exploit: Uniemożliwiono exploit, który pozwalał graczom na pomijanie animacji przeładowywania niektórych broni.
  • Wybuchowe strzelby: Naprawiono błąd, przez który strzelby z wybuchowym legendarnym efektem zadawały podwójne obrażenia zamiast zamierzonych +20%.
  • Karabin Gatlinga: Wzrosła celność strzału przy używaniu modyfikacji muszki pierścieniowej karabinu Gatlinga.
  • Laser Gatlinga: Naprawiono błąd, który sprawiał, że po użyciu rdzenia fuzyjnego i przytrzymaniu spustu laser Gatlinga odpalał tylko jeden pocisk.
  • Topór Grognaka: Można go teraz normalnie naprawiać do stanu powyżej 100% za pomocą profitu rusznikarskiego artyzmu.
  • Legendarne przedmioty: Teraz przy otrzymywaniu legendarnego przedmiotu w powiadomieniu zostają wypisane wszystkie legendarne efekty, nie tylko pierwszy.
  • Legendarne przedmioty: Legendarne gwiazdy przy nazwie broni na ekranach badania i modyfikacji są teraz odpowiednio wyświetlane przy nazwie broni, jak również w powiadomieniu otrzymywanym wraz z legendarnym przedmiotem.
  • Karabin z dźwignią: Drewniane wykończenie karabinu z dźwignią można teraz normalnie nakładać na „Jedynego ocalałego” i efekt nie będzie znikał pomiędzy sesjami gry.
  • Łupy: Rozwiązano problem, przez który na co bardziej uczęszczanych serwerach nie można było otrzymać legendarnego przedmiotu po zabiciu legendarnego stworzenia.
  • Działko obrotowe: Przy tworzeniu chromowanej farby na działko obrotowe są już normalnie zużywane komponenty.
  • Modyfikacje: Usunięto błąd, który uniemożliwiał modyfikacji elektrodoładowania zadawanie dodatkowych obrażeń owcasquatchowi.
  • Fragmenty kodu atomówki: Usunięto drugi podgląd przedmiotu, który pojawiał się po zebraniu kodu.
  • Papierowe torby: Usunięto błąd, który mógł się zdarzać przy pozostawianiu przedmiotów na podłodze Krypty 76.
  • Pancerz wspomagany: Modyfikacja wykrywania życia w systemie wyświetlacza hełmu nie funkcjonuje już również u innych okolicznych grających.
  • Pancerz wspomagany: Kościana skórka bandytów na pancerz wydobywczy nie może już zostać nałożona na lewe ramię pancerza wspomaganego X-01.
  • Pancerz wspomagany: Rdzenie fuzyjne nie wyczerpują już energii po śmierci gracza.
  • ProSnap Deluxe: Zastosowanie pozy lub gestu podczas używania ProSnap Deluxe nie powoduje już nagłych teleportacji.
  • ProSnap Deluxe: Modyfikacje nie są już usuwane z ProSnap Deluxe, jeżeli ktoś nie zdążył jeszcze skończyć zadania „Lista rzeczy do zrobienia przed śmiercią”.
  • ProSnap Deluxe: Stare dane celowania nie pozostają już na ekranie przy próbie sfotografowania czegoś nowego.
  • Stealth boy III: Teraz można go poprawnie używać z ekwipunku Pip-Boya.

Wydajność i stabilność

  • Wczytywanie: Rozwiązano problem, przez który przy szybkiej podróży na Szczyt Świata mógł wystąpić ekran wiecznego wczytywania.
  • Stabilność: Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry mógł się wyłączać w bunkrze Whitespring.
  • Stabilność: Usunięto przyczynę powodującą zawieszenia programu, które występowały czasem przy wczytywaniu nowych obszarów.

Profity

  • Adrenalina: Naprawiono wizualny błąd, który mógł powodować nieprawidłowe aktualizowanie obrażeń uzbrojenia w Pip-Boyu.
  • Przyjaciel zwierząt: Nie można już pacyfikować szponów śmierci, leniwcoidów, błotniaków i spalaczy za pomocą „Przyjaciela zwierząt”.
  • Przyjaciel zwierząt: Można teraz pacyfikować mutogary za pomocą „Przyjaciela zwierząt”.
  • Klasowe dziwadło: Odpowiednio eliminuje negatywny wpływ mutacji uziemienia.
  • Maratończyk: Zaktualizowano opis, by wskazać, że maratończyk nie funkcjonuje przy założonym pancerzu wspomaganym.
  • W dziwności siła: Teraz wykazuje bardziej przewidywalne działanie, gdy ktoś znajduje się w oddali od swojej zmutowanej drużyny.
  • Profity redukcji wagi: Wyświetlana waga przedmiotów jest już odpowiednio aktualizowana przy wybieraniu i odrzucaniu profitów wagi w rodzaju mistrza chomikowania.
  • Poskramiacz pustkowi: Nie da się już okiełznać Grahma za pomocą „Poskramiacza pustkowi”.
  • Poskramiacz pustkowi: Nie da się już okiełznać leniwcoidow, grzbietooków i wendigo za pomocą „Poskramiacza pustkowi”.
  • Poskramiacz pustkowi: Można teraz okiełznać błotniaki i łowców błotniaków za pomocą „Poskramiacza pustkowi”.

Zadania i wydarzenia

  • Dezercja uzbrojenia: Teraz zapewnia po wypełnieniu 350 PD.
  • Z powrotem do roboty: Stalowe Serce nie przestaje się już czasem ruszać po walce.
  • Z powrotem do roboty: Teraz ma pewną szansę na rozpoczęcie zamiast automatycznej aktywacji zaraz po wkroczeniu graczy do Morgantown.
  • Spis przemocy: Teraz zapewnia po wypełnieniu 350 PD.
  • Stara sprawa: Usunięto błąd, który uniemożliwiał stworzenie identyfikatora KidSecure mimo posiadania wymaganych materiałów.
  • Codzienne zadania: Fanfary nie są już ponownie odtwarzane po wylogowaniu i zalogowaniu się.
  • Kryptydy: Usunięto błąd, który mógł czasem powstrzymywać fałszywego owcasquatcha przed atakami.
  • Z wolnego wybiegu: Usunięto błąd, który sprawiał, że imiona braminów wyświetlały się czasem z tekstami zastępczymi.
  • Z wolnego wybiegu: Rozwiązano problem z pozostawaniem stworzonych przez wydarzenie braminów w świecie, nawet przy braku biorących udział graczy.
  • Dzień Grafton Dostosowano obszar wydarzenia Dzień Grafton tak, by zapobiec jego równoczesnemu rozpoczynaniu i opuszczaniu.
  • Serce wroga: Naprawiono błąd uniemożliwiający powtarzanie dziennego zadania „Serce wroga”. Teraz można znaleźć jego powtarzalną wersję co drugi dzień na Żurawinowym Trzęsawisku.
  • Serce wroga: Znaczniki zadania, które wskazują związane z nim miejsca na Uniwersytecie Vault-Tec, teraz poprawnie kierują do najlepszych po drodze do celu drzwi.
  • Holotaśmy: Naprawiono kilka błędów, przez które napisy holotaśm nie do końca pokrywały się z dźwiękiem przy nierozwiązanych zadaniach.
  • W ogień: Nie wyświetla się już jako zadanie poboczne zamiast głównego.
  • Klucz do przeszłości: Naprawiono błąd, który mógł powodować niepojawienie się celu w systemie zadań, jeżeli rozłączono się ze światem po znalezieniu notatki Roselynn.
  • Odsłanianie żyły: Teraz, jeżeli ktokolwiek nadal będzie w kopalni po zakończeniu odliczania czasu pozostałego na ucieczkę, zginie zgodnie z założeniami, gdy całość runie.
  • Różne: Cel „Zabij wendigo, mając na sobie kostium klauna” nie pojawia się już ponownie po zalogowaniu, jeśli został wcześniej wypełniony.
  • Straszny trop: Naprawiono błąd, który mógł sprawiać, że syn Puszka pojawiał się jako legenda.
  • Nierozwiązane: Śmierć i taksydermia: wskazówki są teraz odpowiednio oznaczane w ekwipunku jako przedmioty zadania.
  • Nierozwiązane: Śmierć i taksydermia: naprawiono błąd, który mógł powodować duplikowanie się przedmiotu „Faktura”.
  • Nierozwiązane: Śmierć i taksydermia: naprawiono błąd, który mógł powodować znikanie niektórych przedmioty zadania z ekwipunku, gdy wylogowało się po jego ukończeniu.
  • Nierozwiązane: Panika na pikniku: zwiększono rozmiar czcionki na stronicy dziennika Mary, żeby ułatwić jej rozczytanie.
  • Nukabimber daje w palnik: Naprawiono błąd, który mógł powodować niepojawienie się zadania „Nukabimber daje w palnik” w systemie zadań.

Dźwięk

  • Pancerz wspomagany Efekty dźwiękowe lądowania charakterystyczne dla pancerza wspomaganego w malowaniu nukabimbrowym nie działają już w pancerzach bez tego malowania.

Przetrwanie

  • Uzależnienia: Śmierć już ich nie leczy.
  • Prochy: Zapewniany przez jagodowe mentaty efekt wykrywania życia pojawia się teraz tylko u spożywającej środek postaci.
  • Jedzenie: Gulasz w puszce otrzymany za zadanie „Nakarm ludzi” nie ulega już zepsuciu.
  • Mutacje: Mutacja empatii działa teraz odpowiednio w połączeniu z profitami „W dziwności siła” i „Klasowe dziwadło”.

Interfejs użytkownika

  • C.A.M.P.: Suma kapsli wyświetlana przy próbach przeniesienia C.A.M.P. koresponduje już z faktycznym kosztem tej akcji.
  • Walka: Kierunkowe wskaźniki trafień pojawiają się teraz jak powinny, gdy trafienie nastąpiło przy przeglądaniu menu, czyli na przykład mapy, V.A.T.S., pracowni, C.A.M.P. czy warsztatów.
  • Walka: Kierunkowe wskaźniki trafień znów są widoczne, gdy trafienie otrzyma się z broni plazmowej innego gracza.
  • Sterowanie: Otwarcie Pip-Boya zaraz po opuszczeniu ekranu wczytywania lub po przełączeniu się między widokami pierwszo- i trzecioosobowym nie powoduje już zablokowania sterowania grą.
  • Przyciski: Przycisk zmiany profilu na Xbox One został zmieniony na „X”, żeby uniknąć konfliktów z innymi przypisaniami funkcji.
  • Ekran aktualności: Naprawiono błąd, który mógł powodować pojawianie się ekranu aktualności w trakcie strumieniowanej instalacji Fallouta 76.
  • Powiadomienia: Po zalogowaniu nie będą się już pojawiać wszystkie powiadomienia o odkryciu stacji radiowej.
  • Tryb foto: Używanie lornetki nie powoduje już wymieszaniem nazw i opisów fotograficznych póz.
  • Pip-Boy: Wyświetlane w Pip-Boyu obrażenia wybuchowej strzelby są teraz zgodne z faktycznymi.
  • Pip-Boy: W widoku komponentów w Pip-Boyu powinno już być widać listę wszystkich komponentów, a nie tylko tych w ekwipunku postaci. Powinno to ułatwić wyszukiwanie co trudniej dostępnych rzemieślniczych składników.
  • Ikony graczy: Naprawiono kilka błędów, które mogły powodować przywracanie ikon graczy do domyślnych.
  • Znaczniki zadań: Teraz, kiedy upuszcza się przedmioty po śmierci w becie trybu przetrwania, pojawiają się jak powinny na mapie, kompasie i nad papierowymi torbami.
  • Sklep: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał odpowiednie odświeżanie ograniczonych czasowo ofert w Atomowym Sklepie bez restartu klienta.
  • Sklep: Obrazki w podglądzie drzwi Red Rocket zawierają już, jak powinny, otaczające drzwi metalowe ściany.
  • Samouczki: Samouczek ProSnap Deluxe dotyczący przybliżania widoku pojawia się już odpowiednio, gdy spojrzy się przez wizjer.
  • Handlarze: Można teraz u nich bezpiecznie przehandlować uprzednio ponownie wylosowane plany modyfikacji pancerza, wraz z tymi do pancerza bojowego Bractwa Stali i modyfikacjami głębokich kieszeni.
  • Handlarze: Już znane plany i receptury są odpowiednio sortowane na szczycie list przedmiotów handlarzy.
  • Handlarze: Znów można bliżej badać przedmioty w ekwipunkach handlarzy.
  • Pracownie: Naciśnięcie przycisku zestawu naprawczego zaraz po wejściu do menu badania nie przenosi już do menu pracowni z wykazem przedmiotów z Atomowego Sklepu.
Źródło: https://fallout.bethesda.net/pl/article/1GzFRJ3M5wmdnunkTDcbHZ/fallout-76-wild-appalachia-patch-9-notes-may-7-2019

Komentarze (22)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper