Aktualizacja Fallout 76 dostępna. Sporo nowej zawartości

Gry
2036V
Aktualizacja Fallout 76 dostępna. Sporo nowej zawartości
Paweł Musiolik | 10.04.2019, 16:38

Bethesda przygotowała kolejną aktualizację Fallout 76. Poza dodaniem nowej zawartości połatano gigantyczną porcję błędów.

Bethesda po pierwszej, drugiej, trzecież i kolejnej fali krytyki, nadal pracuje nad usprawnianiem Fallout 76 i uzupełnianiem gry o nową zawartość. Dzisiaj pojawiła się spora aktualizacja powiązana z rozszerzeniem Wild Appalachia.

Dalsza część tekstu pod wideo

Xbox Game Pass - 6 nowych gier, w tym dwa hity

Poniżej znajdziecie pełną listę zmian aktualizacji Fallout 76 do wersji 1.1.2.4 ( 1.1.2.9 na PC).

Nowa zawartość Wild Appalachia

Nowa seria zadań - Kłamliwy Lowe

  • Seria zadań Kłamliwy Lowe jest już dostępna! Rozpocznij śledztwo w tej tajemniczej sprawie od odszukania i przeczytania jednego z plakatów „Owcasquatch pożarł mi brata”, znajdujących się w Lewisburgu albo na stacjach kolejowych w całych Appalachach.
  • Plakaty „Owcasquatch pożarł mi brata” są też dostępne gratis w Atomowym Sklepie do 7 maja, godz. 15:00 CEST. Po odbiorze można umieścić plakat w C.A.M.P. i go przeczytać, aby rozpocząć zadanie.

Nowy loch - Jamy (premiera 16 kwietnia)

  • Na tydzień po premierze dzisiejszej łatki, 16 kwietnia, pojawi się nowy loch.
  • To pełne wyzwań przedsięwzięcie zaprowadzi cię pod Harpers Ferry, śladami Bractwa Stali, które z nieznanych dotąd powodów wysłało swoje oddziały pod ziemię
  • Nawet najbardziej zaprawieni zdobywcy Appalachów będą mieli problem z podbiciem Jam w pojedynkę. Stwórz własną drużynę i upewnij się, że masz doskonałe wyposażenie - dopiero później zmierz się z tym podziemnym polem bitwy.

Założenia i zrównoważenie

Beta trybu przetrwania

  • Mechanika śmierci: Liczba przedmiotów pomocy pozostawianych w momencie śmierci została znacząco zmniejszona.
  • Mechanika śmierci: Liczba kapsli tracona w momencie śmierci i zdobywana po zabiciu innego gracza została zmniejszona z 200% do 25% poziomu tej postaci.
    • Przykładowo, postać poziomu 60., która zostanie zabita w przetrwaniu, straci teraz 15 kapsli, a nie 120. W przypadku zabicia innego gracza, zabójca zarobi 15 kapsli.
  • Rankingi: Na mapie podświetleni zostają trzej gracze ze szczytu rankingu „Zabici gracze”, a nie jak dotąd „Najdłuższe życie”.
  • Tymczasowa nieśmiertelność: W niedawnej szybkiej poprawce usunęliśmy błąd, który mógł powodować, że efekt tymczasowej nieśmiertelności nie był nadawany właściwie graczom po szybkiej podróży czy odrodzeniu.

Aktualizacje frakcji handlarzy

  • W kurorcie Whitespring, na dole, w sklepach, znaleźć można handlarzy ze wszystkich frakcji, z wyjątkiem Enklawy.
    • Powinno to pomóc zmniejszyć częstotliwość szybkiego podróżowania, celem odwiedzenia wielu handlarzy frakcji podczas kupowania i sprzedawania przedmiotów.
  • Pule 200 kapsli, które zostały poprzednio przypisane każdej frakcji handlarzy, są teraz połączone w jedną sumaryczną pulę 1400 kapsli, wspólną dla wszystkich frakcji.
    • Oznacza to, że za każdym razem gdy kupujemy lub sprzedajemy przedmioty handlarzowi, wspólna pula dostępnych kapsli dla wszystkich frakcji zmienia się.
    • Zmiana ta powinna zagwarantować większą elastyczność przy kupowaniu i sprzedawaniu przedmiotów o wyższej cenie, a także w przypadku próby handlowania wieloma przedmiotami jednocześnie.
    • Pula limitu handlarza wciąż resetuje się po 20 prawdziwych godzinach.

Obrażenia ataku wieżyczek oraz regulacje zasięgu

  • Wieżyczki wzniesione przez graczy podlegają teraz zasadom obrażeń PvP, co oznacza skalowanie obrażeń, a także zwiększenie podstawowych obrażeń dla wszystkich typów wieżyczek, w zakresie od 15 do 100%, w zależności od wieżyczki.
    • Dodatkowo, zasięgi ataku wieżyczek zostały zwiększone, aby dopasować je do zasięgów uzbrojenia graczy.
    • W przypadku wieżyczek ze strzelbą, rozrzut pocisków został zmniejszony, aby lepiej pasować do strzelby bojowej.
  • Zmiany te powinny sprawić, że wieżyczki w C.A.M.P. i warsztatach będą większym i bardziej konsekwentnym zagrożeniem dla atakujących.

Dodatkowe zmiany założeń i zrównoważenia

  • C.A.M.P.: Szansa pozyskania mleka od bramina, który pojawił się w C.A.M.P. gracza, została zmniejszona o połowę.
  • Wyzwania: Wymagania wyzwania „Wypij napoje alkoholowe” zostały zmniejszone z 25 do 10 trunków.
  • Wyzwania: Wymagania wyzwania Zrób alkohol zostały zmniejszone z 50 do 20 trunków.
  • Żywność: Współczynnik psucia się żywności jest teraz bardziej konsekwentny.
  • Przedmioty: Zasoby, które pozostawiają po sobie świecące stworzenia w strefach rażenia, takie jak świecąca masa czy masa utwardzona, pojawiają się teraz osobno dla każdego gracza, który zadaje obrażenia tym stworzeniom.
  • Przedmioty: Założenie pancerza z legendarnymi modami kriogenicznym lub zapalającym nie powoduje już, że noszący go staje się wrogi nawet zanim zacznie odpowiadać ogniem na ostrzał innych graczy w trybie przygodowym.
  • V.A.T.S: Nie namierza już sojuszników, graczy ani istot neutralnych.

Interfejs użytkownika

Nowa funkcja - ekran newsów

  • Po zalogowaniu, automatycznie pojawi się nowy ekran, na którym znajdą się ogłoszenia ze świata Fallouta 76, oferty w Atomowym Sklepie, informacje o łatkach oraz najnowsze wieści związane z grą.
    • Na górze ekranu newsów wyświetlać się będą cztery różne elementy. Można je przewijać, naciskając przyciski prawo i lewo na padzie kierunkowym kontrolera lub klikając na PC.
    • Podczas przeglądania newsów, przy dolnej krawędzi ekranu pojawi się opcja „Więcej informacji”. Jej wybór może cię przenieść do powiązanego artykułu na Fallout.com lub do Atomowego Sklepu.
  • Ekran newsów można zamknąć, wybierając opcję „Menu główne” i przechodząc do menu głównego gry.
  • Po zamknięciu, ekran newsów można otworzyć ponownie w każdej chwili. Wystarczy przejść do menu głównego i wybrać opcję „Newsy”, która została dodana na dole ekranu.

Nowa funkcja - zmiana nazw przedmiotów

  • Spraw, by twoje przedmioty stały się nieco bardziej osobiste - nadaj im własne nazwy.
    • Przedmioty, którym można zmienić nazwy to między innymi posiadane przez ciebie: stroje, pancerze, uzbrojenie, szkielety pancerza wspomaganego i elementy pancerza wspomaganego.
    • Nie można zmieniać nazw uzbrojeniu, którego posiadać można kilka sztuk, na przykład nożom do rzucania czy granatom.
  • Aby zmienić nazwę przedmiotu, wybierz go w ekwipunku, skrytce lub pracowni, a następnie użyj opcji „Zbadaj”. Wybierz opcję „Zmień nazwę”, wprowadź i zapisz własną nazwę dla tego elementu.
    • Nazwy przedmiotom można zmieniać dowolną ilość razy.
    • Skorzystaj z opcji „Wyczyść nazwę”, aby przywrócić domyślną nazwę elementu.
    • Nazwa własna wyświetlana będzie wyłącznie graczowi, który dokonał zmiany. Po przekazaniu, sprzedaży lub upuszczeniu, przedmiot powróci do swojej pierwotnej nazwy.

Dodatkowe zmiany w interfejsie użytkownika

  • Ikony przypisania przedmiotów: Podczas przeglądania przedmiotów przypisanych do obiektu w skrytce lub menu rozszerzonym, przedmioty te posiadają teraz ikony, wskazujące, do czego zostały przypisane.
    • Informacja od producentów: Obecnie ikony te pojawiają się jedynie na przedmiotach przypisanych do fermentora. W kolejnych aktualizacjach zamierzamy dodać więcej typów takich ikon, odpowiednich dla innych nowych funkcji, takich jak sprzedaż między graczami czy gabloty.
  • Fermentor: Napoje umieszczone w fermentorze wyświetlać będą teraz przy swojej nazwie także pasek stanu.
  • Mapa: Wybór znacznika na mapie spowoduje, że stanie się on widoczny ponad innymi przysłaniającymi go dotąd ikonami mapy, takimi jak ikony członków drużyny.
  • Skrytka: Okno podglądu pojemnika skrytki zostało usunięte - aby zobaczyć zawartość skrytki trzeba teraz otworzyć menu rozszerzone.
    • Informacja od producentów: Tego typu okno podglądu ułatwia i przyspiesza zbieranie przedmiotów ze znalezionych pojemników, ale nie jest najlepszym sposobem na przeglądanie całej skrytki. Dodatkowo, usunięcie tego okna ze skrytki pozwala nam nieco zwiększyć wydajność. W związku z tym, usunęliśmy to okno - aby przejrzeć zawartość skrytki, trzeba teraz otworzyć pełne menu rozszerzone.
  • Czat głosowy: Usunięto obsługę Xbox Kinect jako opcji mikrofonu, dla zwiększenia ogólnej wydajności i optymalizacji gry.

Grafika i elementy graficzne

  • Animacje: Postacie biorą teraz łyk orzeźwiającego napoju podczas ciężkiej pracy na stanowisku destylacyjnym.
  • Grafika: Trupie kwiaty otrzymały zaktualizowane efekty graficzne, dzięki którym są lepiej zauważalne.

Dźwięk

  • Menu główne: Po wyborze opcji „Graj”, a następnie wyborze trybu i podświetleniu opcji Przygoda lub Przetrwanie, odtwarza się teraz dźwięk.
  • Beta przetrwania: W becie trybu przetrwania, po śmierci i wyznaczeniu nagrody za głowę innego gracza, odtwarza się teraz dźwięk.
  • Beta przetrwania: W becie trybu przetrwania, po zabiciu innego gracza, który następnie wyznacza nagrodę za naszą głowę, odtwarza się teraz dźwięk.

Naprawione błędy

Wydajność i stabilność

  • Ogólne: Po odrodzeniu w Harpers Ferry z założonym pancerzem wspomaganym, graczom nie wyświetla się już czarny ekran.
  • Wydajność: Zmniejszone „przycinanie” klienta, które pojawiało się przy spotkaniach ze stworzeniami i innymi graczami.
  • Wydajność: Ulepszona wydajność serwera podczas przemieszczania się po obszarze z dużą liczbą pojemników: np. podczas walki z królową spalaczy.
  • Wydajność: Usunięto błąd, w wyniku którego podczas przeglądania Atomowego Sklepu spadała wydajność.
  • Wydajność: Początkowy czas wczytywania Atomowego Sklepu został skrócony, co znacznie zmniejszyło opóźnienie, z jakim gracz może przejść do Atomowego Sklepu.
  • Wydajność: Dokonano poprawek optymalizacji procesu zapisywania postaci.
  • Stabilność: Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry zawieszał się po szybkiej podróży lub odrodzeniu.
  • Stabilność: Usunięto błąd, w wyniku którego mogło dojść do wyłączenia gry podczas przejęcia warsztatu przez innego gracza.
  • Stabilność: Naprawiono błąd, w wyniku którego klient gry mógł się wyłączać po kilkukrotnej śmierci i odrodzeniu, z założonym pancerzem wspomaganym.

Grafika i elementy graficzne

  • Animacje: Usunięto kilka błędów animacji, związanych z różnymi gestami.
  • Animacje: Usunięto błąd graficzny, który powodował, że elementy pancerza wspomaganego na chwilę znikały, podczas opuszczania stanowiska pancerza wspomaganego.
  • Animacje: Dokonano zmian animacji przeładowania dla kilku rodzajów broni, m.in. dla krótkiego karabinu z dźwignią, samopału i karabinu bojowego.
  • Animacje: Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych sytuacjach nie odtwarzały się animacje rękawicy wspomaganej.
  • Animacje: Śmierć zaraz po wejściu do mebla nie powoduje już, że animacja odtwarza się także po śmierci.
  • Animacje: Butelka nie będzie już lewitować obok gracza podczas używania stanowiska destylacyjnego.
  • Otoczenie: Usunięto problemy z wykrywaniem kolizji na wieży kościoła na Błotnisku.
  • Otoczenie: Deszcz nie pada już we wnętrzach budynków podczas przesuwania kamery z boku na bok.
  • Grafika: Przełączenie z hełmu pancerza wspomaganego na inny typ hełmu nie powoduje już, że włosy postaci znikają.
  • Grafika: Efekty graficzne głowy szturmotrona z odzysku, wyświetlające się podczas ładowania broni, są teraz poprawnie widoczne dla innych graczy.
  • Przedmioty: Tył skórzanego napierśnika Vault-Tec wyświetla się teraz poprawnie podczas oglądania przedmiotu w menu badania.
  • Przedmioty: Amunicja do powtarzalnej samoróbki nie wystaje już z tyłu broni w widoku trzecioosobowym.
  • Świat: Opuszczenie pracowni w widoku trzecioosobowym nie powoduje już, że kamera zawsze kieruje się na rzeczywistą północ.
  • Świat: Wypicie nukabimbru i utrata przytomności w trakcie używania mebli nie powoduje już problemów z kamerą.

C.A.M.P., rzemiosło oraz warsztaty

  • Schematy: W trakcie próby umieszczenia schematu zawierającego obiekt zamknięty na zamek, na przykład zamknięte drzwi, materiałowy koszt umieszczenia takiego obiektu wyświetla się teraz poprawnie.
  • Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał graczom na zyskiwanie darmowych rozstawień C.A.M.P.
  • Exploit: Usunięto exploit, który pozwalał na duplikowanie napojów.
  • Rzemiosło: W trybie modyfikacji, opcja „Wariant” nie wyświetla się już błędnie po wyborze obiektu, posiadającego warianty.
  • Rzemiosło: Naprawiono błąd, w wyniku którego kilka obiektów C.A.M.P. mogło być dostępnych do umieszczenia, nawet jeśli gracz nie posiadał materiałów wymaganych do zbudowania ich.
  • Rzemiosło: Podczas próby zastąpienia istniejącej modyfikacji nową, gracze otrzymają teraz powiadomienie o tym, że obecnie wybrana modyfikacja zostanie zniszczona.
  • Rzemiosło: Usunięto błąd, w wyniku którego nieznanym obiektom brakowało ikon i obrazów podglądu w menu budowy.
  • Rzemiosło: Warianty 1 i 2 łóżka Vault-Tec właściwie wyświetlają się teraz w menu tworzenia po tym, jak gracz pozna związane z nimi plany.
  • Rzemiosło: Usunięto niezgodność wyświetlania kosztów i liczby obiektów podczas korzystania z opcji „Napraw wszystko”.
  • Fermentor: Napoje przypisane do fermentora nie fermentują dalej, jeśli fermentor zostanie zniszczony.
  • Fermentor: Menu fermentora zamknie się teraz, jeśli fermentor zostanie zniszczony, a menu będzie otwarte.
  • Fermentor: Usunięto błąd, który powodował, że samouczek fermentora pojawiał się raz za razem.
  • Fermentor: Usunięto błąd, w wyniku którego przedmioty z fermentora były tracone, jeśli nie udało się rozmieścić C.A.M.P.
  • Neonowe znaki: Usunięto kilka błędów wpływających na rozmieszczenie neonowych znaków, cyfr i symboli.
  • Pylony: Gracze nie mogą już pominąć klawiatury połączonej z pylonem energetycznym podczas próby podłączenia/odłączenia zasilania do/od pylonu.
  • Pracownie: Pracownia rusznikarska Vault-Tec nie zmienia już położenia po tym, jak jej posiadacz dokona szybkiej podróży.
  • Pracownie: Usunięto błąd, w wyniku którego menu stanowiska pancerza wspomaganego mogło pozostawać na ekranie jeśli samo stanowisko zostało zniszczone podczas użytkowania.
  • Warsztat: Usunięto błąd, w wyniku którego zadania wydarzeń obrony warsztatu mogły być oznaczone jako zaliczone, choć nie wszyscy wrogowie zostali zlikwidowani.
  • Warsztat: Jeśli obecny właściciel warsztatu rozłączy się podczas gdy inny gracz go przejmuje, gracz przejmujący zostaje automatycznie wybrany jako nowy właściciel.

Wyzwania

  • Codzienne: Założenie kapelusza na słońce podczas robienia zdjęcia właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zrób zdjęcie, mając kapelusz lub czapkę”.
  • Codzienne: Założenie kapelusza na słońce podczas zbierania kapsli właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zbierz kapsle, mając kapelusz lub czapkę”.
  • Codzienne: Wyzwanie „Zrób alkohol, będąc w stanie odurzenia i z piwną czapką na głowie” można teraz poprawnie zaliczyć, będąc pod wpływem działania prochów.
  • Walka: Użycie karabinu kolejowego do zabicia robota właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zniszcz roboty, używając karabinu”.
  • Walka: Użycie pistoletu sygnałowego do zabicia robota właściwie dokonuje teraz postępu w wyzwaniu „Zniszcz roboty, używając pistoletu”.
  • Społeczność: Na konsolach, wyzwanie „Zawrzyj znajomość” zostaje teraz właściwie zaliczone po poprawnym dodaniu znajomego.
  • Tygodniowe: Podwyzwanie „Zabij leniwcoida” do wyzwania tygodniowego „Zabij różnego rodzaju silnych wrogów” właściwie zostaje teraz zaliczone po zabiciu leniwcoida.

Wrogowie

  • Spotkania: Naprawiono spotkanie na odludziu, w którym dwa typy wrogów nie walczyły ze sobą, tak jak można się było tego spodziewać. Jeden wróg został zastąpiony pszczołami, które właściwie walczą teraz z ghulami.
  • Bot znieważający: Bot znieważający będzie cię teraz znieważał.
  • Wrogowie dystansowi: Usunięto błąd, w wyniku którego niektóre stworzenia nie używały zachowania ruchu sprintem, podczas gdy znajdowały się w maksymalnym zasięgu ataku.
    • Informacja od producentów: Niektóre stworzenia koncentrujące się na walce wręcz niewłaściwie korzystały z maksymalnego zasięgu ataku (zamiast „pożądanego” zasięgu) podczas podejmowania decyzji, czy biec sprintem w kierunku celu. Stworzenia, których dotyczyło to zagadnienie (np. zanęcacz, miodobestia czy grzbietook), będą teraz biegać sprintem znacznie częściej, dzięki czemu będą ogólnie szybsze i lepsze w walce wręcz.
  • Odradzanie: Duzi wrogowie nie będą się już pojawiać w nieodpowiednich miejscach.

Przedmioty

  • Amunicja: Usunięto błąd, w wyniku którego amunicja nie była właściwie używana po upuszczeniu na ziemię i ponownym podniesieniu.
  • Exploity: Usunięto exploit, który mógł dać graczowi nieskończoną amunicję do lasera Gatlinga i broni plazmowej Gatlinga.
  • Żywność: Wzmocnienia i inne efekty pojawiające się po spożyciu żywności takiej jak mięso mutarogacza albo chili z Appalachów pozostają teraz aktywne na kilka sesji, nawet jeśli gracz wyloguje się przed upłynięciem czasu ich działania.
  • Uzbrojenie: Gesty świąteczne działają teraz poprawnie, także z gotową do użycia bronią.
  • Uzbrojenie: Karabin kolejowy właściwie korzysta teraz z profitów związanych z karabinami.
  • Uzbrojenie: Głowa szturmotrona z odzysku nie wystrzeliwuje już wszystkich ogniw fuzji, dostępnych w ekwipunku gracza, podczas pierwszego strzału.
  • Uzbrojenie: Broń doładowana, taka jak głowa szturmotrona z odzysku, właściwie zadaje teraz zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do liczby doładowań.
  • Uzbrojenie: Próba strzału głową szturmotrona z odzysku podczas jej ładowania nie spowoduje już, że gracz odniesie obrażenia od promieniowania, tak jak w przypadku pomyślnego strzału.

Zadania i wydarzenia

  • Zawsze czujnie: Po zaliczeniu zadania, przedmioty wręczane w ramach nagród nie będą się już pojawiać przed fanfarą zaliczenia zadania.
  • Fabryka Amunicji Black Mountain: Usunięto błąd, w wyniku którego gracze nie mogli podnieść klucza 7 do kopuły trotylowej, jeśli inny gracz już go podniósł.
  • Spis przemocy: Wydarzenie to nie powoduje już okazjonalnego pojawiania się różnych stworzeń zamiast wrogich stworzeń.
  • Owoce pracy: Wieżyczki nie odradzają się już na dziedzińcu zbrojowni jeśli poprzednio zostały zniszczone.
  • Exploity: Usunięto nadużycie, które pozwalało graczom wielokrotnie zyskiwać PD podczas zadania „Klucz do przeszłości”.
  • Irracjonalny strach: Stoper wydarzenia nie znika już na moment z systemu śledzenia zadania.
  • Zrzuty zasobów: Pobliscy gracze nie otrzymują już zadania pobocznego, które nakazuje im odnalezienie rządowego zrzutu zaopatrzenia innego gracza.
  • Rój adoratorów: Usunięto kilka błędów, w wyniku których gracze nie mogli dokonywać postępów w wydarzeniu Rój adoratorów.
  • Nukabimber daje w palnik: Usunięto błąd, w wyniku którego hasło do magazynu nukabimbru traciło status przedmiotu zadania, jeśli gracz się rozłączył.

Profity

  • Przyjaciel zwierząt, poskramiacz pustkowi: Okiełznane stworzenia nie atakują już obiektów w C.A.M.P., takich jak generatory czy artyleria.
  • Przyjaciel zwierząt, poskramiacz pustkowi: Okiełznane stworzenia nie stają się już agresywne, jeśli gracz posiada mutację Siewca plagi.
  • Zbieracz kapsli: Usunięto błąd, w wyniku którego opcja „Szukaj” mogła się nie wyświetlać podczas przeglądania pojemników z kapslami.
  • Sztuka uciekania: Zyskanie niewidzialności z mutacji kameleona, podczas gdy było się już niewidzialnym dzięki profitowi Sztuka uciekania (i odwrotnie) nie skutkuje już stałą niewidzialnością.
  • Udostępnione profity: Udostępnianie nie zostaje już automatycznie wyłączone po zmodyfikowaniu atrybutu charyzmy gracza udostępniającego.

Dźwięk

  • Róg alpejski: Zwiększono głośność dźwięku rogu alpejskiego po jego aktywacji.
  • Obiekty w C.A.M.P.: Posąg machającego Mikołaja właściwie odtwarza teraz wesołą melodię po włączeniu.
  • Nagroda za głowę: Efekt dźwiękowy powiadomienia o wyznaczeniu nagrody za głowę nie odtwarza się już za każdym razem, kiedy poszukiwany gracz zamyka swojego Pip-Boya lub mapę.
  • Pracownie: Usunięto błąd, w wyniku którego efekty dźwiękowe mechanizmu w warsztacie majsterkowicza odtwarzane były błędnie.
Interfejs użytkownika
  • Wyzwania: Usunięto błąd, który mógł powodować, że tekst powiadomienia o dokonaniu postępów w śledzonym wyzwaniu był przycięty.
  • Wyzwania: Tekst powiadomienia i animowana ikona atomu, które wyświetlały się po zaliczeniu zadania, nie nachodzą już na siebie.
  • Wyzwania: Nazwy kilku wyzwań codziennych i tygodniowych zostały skrócone, aby polepszyć spójność w menu wyzwań.
  • Kompas: Podczas noszenia pancerza wspomaganego, mapa i znaczniki zadań nie są już przesunięte w porównaniu z właściwym położeniem na kompasie.
  • Wyzwania: Usunięto błąd, który mógł powodować, że w menu wyzwań symbole nagród atomów i pakietów kart profitów były przesunięte.
  • Ulubione: Podczas dodawania kilku rodzajów broni tego samego typu do ulubionych, koło ulubionych właściwie zapisuje teraz wybory graczy i nie są one tracone po zakończeniu sesji.
  • Skróty klawiszowe: Na PC, przycisk „Wł./Wył. do odblokowania”, który pojawia się w trakcie używania pracowni, jest teraz właściwie przypisany do klawisza „V”.
  • Lokalizacja: Długie nazwy podwyzwań nie przekraczają już krawędzi ekranu podczas wyświetlania menu wyzwań w hiszpańskim kliencie gry.
  • Menu główne: Usunięto niewielki błąd teksturowania w wideo menu głównego Wild Appalachia.
  • Menu główne: Przesunięcie kursora na Atomowy Sklep podczas jego wczytywania nie powoduje już pozostawania na ekranie szarego podświetlenia.
  • Mapa: Ikony graczy nie pojawiają się już na mapie dla postaci pozostających w Krypcie 76, które nie zakończyły jeszcze procedury tworzenia postaci.
  • Mapa: Podczas przeglądania mapy w zadaniu Myśliwy czy ofiara? znaczniki celów nie są już przesunięte w porównaniu z ich rzeczywistym położeniem.
  • Zgłaszanie graczy: Komunikat z potwierdzeniem zgłoszenia innego gracza zawiera teraz adres, prowadzący na stronę obsługi klienta.
  • Pancerz wspomagany: Podczas wymiany modyfikacji pancerza wspomaganego, potrzebnej do działania innej modyfikacji (na przykład malowania „Ćmoczłek” na pancerz wspomagany i reflektora), pojawi się teraz komunikat: „Spowoduje to zniszczenie używanej obecnie modyfikacji i modyfikacji przez nią wykorzystywanych”.
  • Szybka zamiana: Zdjęcie stroju lub rzucenie broni, a następnie użycie przycisku szybkiej zamiany broni nie powoduje już, że wybrane zostają pięści.
  • Odradzanie: Usunięto błąd, który mógł uniemożliwiać graczom otrzymanie celu „Zbierz swój upuszczony łup” po upuszczeniu śmieci i odrodzeniu się.
  • Sklep: Usunięto błąd, który mógł powodować, że wartości rabatów wyświetlane w Atomowym Sklepie były zaokrąglane w dół.
  • Sklep: Na PC, do potwierdzenia zakupu w Atomowym Sklepie można użyć wyłącznie klawisza „Enter”.
  • Sklep: Odblokowanie elementu z Atomowego Sklepu poprzez menu „Zmień wygląd” powoduje teraz natychmiastowe założenie tego elementu.
  • Beta przetrwania: Usunięto błąd, w wyniku którego graczowi nie była zaliczana likwidacja w rankingu zabitych graczy po powaleniu innego gracza, który następnie został zabity przez kogoś innego.
  • Beta przetrwania: Gracze, za których głowę wyznaczono nagrodę oraz trzech najlepszych graczy w rankingach pojawiają się teraz na mapie podczas odradzania.
  • Beta przetrwania: Usunięto błąd, który umożliwiał graczom szybkie podróżowanie do papierowej torby, pozostawionej przez członka drużyny w momencie śmierci.
  • Beta przetrwania: Podczas wyznaczania nagrody za głowę innego gracza, wyświetlana liczba kapsli lepiej odzwierciedla teraz pozycję suwaka.
  • Beta przetrwania: Jeśli gracz posiada tylko minimalną liczbę kapsli wymaganą do wyznaczenia nagrody za głowę jego zabójcy, pozycja suwaka lepiej odzwierciedlać będzie teraz tę kwotę.
  • Wymiana: Po zaproszeniu innego gracza do wymiany, pojawi się nowe powiadomienie: „Oczekiwanie na odpowiedź gracza: [Imię gracza]”. Znika ono po odpowiedzi drugiego gracza na zaproszenie.
  • Czat głosowy: Ponowne uruchomienie gry na Xbox One po niespodziewanym zamknięciu klienta nie powoduje już czasem, że czat głosowy przestaje działać.
  • Pracownie: Kategorie przedmiotów nie pojawiają się już w menu pracowni, jeśli żadne przedmioty z danej kategorii nie są dostępne.
Źródło: https://fallout.bethesda.net/pl/article/5hrHjCk5RTycypyr3ub4aQ/fallout-76-informacje-o-latce-wild-appalachia-9-kwietnia-2019-r

Komentarze (34)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper