Szef OnePlusa twierdzi, że kolorowe smartfony się nie sprzedają

Kolorowe smartfony to sztuka dla sztuki? Tak uważa szef OnePlusa, który postanowił podzielić się swoją opinią na ten temat na bazie doświadczeń własnych.
OnePlus to jedne z lepszych smartfonów, oferujących wysoką jakość i wydajność w miarę przystępnej cenie. Chińska firma pozostaje wierna swojemu designowi i oferuje smartfony w stonowanych kolorach.
Samsung Galaxy S10+ - recenzja smartfona. Flagowiec z prawdziwego zdarzenia




Poza pojedynczymi wyskokami dopiero OnePlus 6 wprowadziło szerokodostępny czerwony model. I wygląda na to, że nie był on hitem sprzedażowym. Pete Lau ujawnił, że kolorowe smartfony sprzedają się po prostu źle.
Takie urządzenia prezentują się dobrze na konferencjach, w informacjach prasowych. Rzeczywistość jest jednak taka, że prawie nikt ich nie kupuje.
Niestety, Lau nie podał nawet orientacyjnych danych sprzedaży OnePlusa 6 i 6T w rozbiciu na wersje kolorystyczne. Producenci, tworząc różne wersje kolorystyczne, kierują się chęcią dotarcia do młodszego użytkownika. Czego przykładem może być, chociażby Samsung ze swoim Galaxy S10e.
A jak to jest u was? Kolor ma znaczenie? Czy bierzecie tylko czarne smartfony?