Sony patentuje wymianę przedmiotów w grach i "zawieszanie sesji gry w chmurze"
Kolejne patenty Sony pojawiają się w Sieci. Tym razem jednak żaden z nich nie dotyczy wstecznej kompatybilności. Mówią one o wymienianiu się cyfrowymi przedmiotami i kontynuowaniu gry na innym urządzeniu.
Co jakiś czas pojawiają się kolejne patenty, które Sony składało jakiś czas temu w odpowiednich urzędach. Do tej pory najwięcej nich dotyczyło kwestii wstecznej kompatybilności. Tym razem dla odmiany mamy coś innego.
PlayStation 5 i Wsteczna Kompatybilność? Sony zarejestrowało kolejny patent
Pierwszy patent dotyczy wymiany cyfrowych przedmiotów w grach wideo. Opisuje on dokładnie krok po kroku możliwości, jakie zaoferować możne platforma Sony w wymianie przedmiotów w grach.
Nic specjalnego, gdy popatrzymy na to, co oferują gry dzisiaj.
Drugi patent jest ciekawszy. Mówi on o możliwości zawieszeniu rozgrywki na konsoli za pomocą chmury i kontynuowaniu jej na innym urządzeniu, które do tej chmury dostęp ma. Wygląda to na papierze mniej więcej tak, jak oferować ma Stadia od Google. Wniosek o patent złożono w sierpniu 2016 roku, a dopiero teraz go opublikowano.
Oczywiście, tak jak w przypadku innych patentów, ich publikacja nie oznacza, że Sony ostatecznie je wykorzysta. Pokazuje to jednak kierunek myślenia osób, które mogą odpowiadać za stworzenie PS5.